Alla inlägg under april 2007

Av Rebecca Nilsson - 28 april 2007 20:10

massa nya kläder, skor & sen har den underbara värmen kommit
till oss i älskade skåne !

1 månad kvar sen ska jag åka till båstad och träffa Lena, Marielle & kicki.

Igår körde jag till malmö. och det gick fan skitbra :) Känner mig
stolt som fan över det ! Sen ska jag till malmö igen nästa onsdag
på något på Royal. handelens dag haha ^^

Av Rebecca Nilsson - 18 april 2007 20:06

Ja då är det onsdag idag, snart denna veckan med slut.
kan inte föstå hur fort veckorna går, det är sjukt !

nu vill jag ha min lön så jag kan shoppa massa nytt till gaderoben,
hihi, det måste man ju göra till våren och vintern ;D kan inte precis gå
i höst/vinterkläderna ;D Sen måste man ju ha nya skor med hihi, får
ta med mig mammi och pappi till stan nu i helgen eller nästa :D

J. Du är så fin, underbar på alla sätt och vis ! Tack för
att du finns :) Vi måste ses en dag nu snart sötnos, hihi !
du är ju min lilla heting geting ;D

Av Rebecca Nilsson - 12 april 2007 20:05

jag har i alla fall sovit lite inatt i alla fall till klockan
två eller tre tror jag klockan var ! Men jag la i sängen och
tittade på film och tänkte på lite allt möjligt.

Och då kom jag fram till ett och annat om jag säger så,
Jag saknar dig så sjukt mycket, varför ska du bo så lååångt
borta? =/ 110 mil iväg är du från mig gumman, jag vill verkligen
träffa dig nu, men vi ses i alla fall om ca 1 månad :)

Sen kommer jag ju upp och hälsar på dig, marielle, kicki och becka
Fy fasiken vad skoj vi ska ha då :)

Av Rebecca Nilsson - 11 april 2007 20:05

Tack för du fick mig att få tillaka livsglädjen,
men tyvärr försvann den lika snabbt :'(

Jag svävade på rosa mol och mådde toppen,
nu är jag nere i skiten och mår botten. Men jag
brukar alltid ha min vanliga otur och må dåligt, för
jag förstör alltid allting.

M, tack för de underbara pratstunderna. De fick mig
verkligen att känna mig speciell och du fick mig att
må så bra, du lyckades alltid få mig glad på något sätt.
vet inte hur du lyckades. Vet inte hur jag ska göra och få
dig att förstå att du betyde mycket för mig även om vi
aldrig hade träffats.

Flickan som är som luft

Ovido - Quiz & Flashcards