Alla inlägg under november 2007

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2007 23:29

Nej nu ska ja faktiskt sova är helt död som människa, har stått upp på jobbet hela dagen idag och de känner jag i mina vader. Lite massage där hadeinte varit fel. Får be pappa massera de imorgon ^^


Har typ precis kommit in, har varit och följt Emma en bit för hon vågade inte gå själv genom skogen vilket jag förstår för de vågar dock ine jag heller ^^ Kan vara en liten fegis av mig ibland tro det eller ej ;D Så nu har man fått av sig kläderna och borstat tänderna.


Så nu lämnar jag datan för idag och ska burra ner mig ordentligt under mitt täcke och verkligen drömma mig bort från allt runt omkring :)


Sov gott & dröm sött mina älsklingar :)

Kisses and goodbye


P.s ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera blogg inläggen nu på sista tiden vilket är synd ^^ Tycker ni kan bli lite bättre på det ;D

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2007 23:01

Emma är fan världens mest osociala människa nu, sen vi kom hem från godis handlandet har hon pratat i tele :( hon har legat oh värmt min säng och jg verkligen hatar sova i min säng nr de är varmt ! Kan dock inte sova då. Det är det som är de stora problemet :P


Nej nu funderar ja på om ja ska störa mig så hon lägger på haha, så snäll är jag :) Så man kan sova typ, för ja ska ju till malmö imorgon med familjen och handla mass till bilen ^^ Är nyfiken på och se om fälgarna och allt de där blir bra :) Ska även handla smink och en present till linn !


På tal om annat så har jag snart varit uppe i 20 timmar vilket börjar kännas sjukt i mina ögon och i mitt huvud nu. Funderar på om man ska sova så man orkar upp i tid imorgon.


En låt jag verkligen gillar nu är de med ola och molly- Du är musiken i mig, sitter verkligen och drömmer mig bort vissa stunder i låten ^^


Nej nu finns de väl inte så mycket mer att säga ! Men ni får ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2007 18:14

Usch nu är det helt mörkt ute, vilket jag inte gillar. Hatar mörker, är helt rädd för det om ja ska vara ärlig ^^ Ne har precis pratat med min älskade syster så ska hitta på något med henne när de kommer upp här ikväll :)


Ska kanske gå och göra mig gjordning, kan inte springa i en stor tröja tills hon kommer heller ^^ Ska platta håret och sminka mig om vi ska nörda oss med min digitalkamera ;D


har även snackat med ztoffe idag, han kommer ner till malmö till jul och då ska vi fan ses. För sist du vart nere träffades vi inte alls mycket , ska ju ut på galaj tillsammans en dag med ^^


Nu orkar jag inte med datan längre, så ska dra mig. Kommer ett nytt inlägg senare ;D


Ha de underbart älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2007 08:49

Nu är man på jobbet och jobbar lite, snart dags för frukost. Börjar känna att jag börjar bli hungrig. Vad händer ikväll? Hm Ja ska ta fram julsakerna till mamma så det blir vell till att julpynta mitt rum ;D sen mysa med familjen. Nej nu får jag återgå till jobbet ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2007 08:49

Nu är man på jobbet och jobbar lite, snart dags för frukost. Börjar känna att jag börjar bli hungrig. Vad händer ikväll? Hm Ja ska ta fram julsakerna till mamma så det blir vell till att julpynta mitt rum ;D sen mysa med familjen. Nej nu får jag återgå till jobbet ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 29 november 2007 19:35

Gah, jag verkligen hatar röda veckan! Varför ska sånt skit finnas helt ärligt? Hade klarat mig lika bra utan det ^^


Idag har ja inte gjort så mkt, latat mig, tittat på tv, varit i malmö en snabbis med ^^ Försökte hitta något fint vilket jag inte gjorde men ändå ^^ Fick handlat silikon och hårshampoo i alla fall ;D


Nu sitter ja i soffan och har precis ätit chips och dippa, varför är man sån gam när man har röda veckan. Någon som vet? ^^ Ska kolla på nya fälgar och så till vinterdäcken på bilen nu och lite andra saker. För mamma och pappa ska in till malmö och handla de till mig på lördag och ja kan itne följa med så ska sätta mig med pappa nu och kolla upp allt jag vill ha till den :P


Ha de underbart älskon :)

Av Rebecca Nilsson - 29 november 2007 12:36

Vaarför är det så tråkigt att vara hemma en dag då nästan alla andr går i skolan? :/


Nej usch sånna dagar hatar ja, nu ska ja se till att jobba alla dagar då jag är ledig. För jag får damp av att springa hemma och göra ingenting typ :/


Nu är det ett steg närmare studenten, vart och provade studentmössorna och sånt skit i tisdags i skolan. Har även beställt det med, studentmössan, champange glas, visselpipa och sen en mjukisdress ^^ Nu vill jag ha år 2008 fantamej haha :) Fast de är ju inte så lång tid kvar om man sger så, för snart är det jul och dagarna går så sjukt fort så de är snart nytt år :)


Nej vad ska man hitta på med? Allt jag skulle gjort idag är klart sen är orken borta för pluggning, men jag måste verkligen för jag har prov på måndag :/ Måste ta mig i kragen nu sista året, annars är de fan synd om mig !


Take care `´ Kisses and goodye <3


Av Rebecca Nilsson - 29 november 2007 12:13

Det var faktiskt riktigt skönt att få sova länge idag, ledighet är verkligen något jag gillar! Har dock int gjort så mycket idag mer än stoppat i mig lite frukost, lagt in lite ny musik på mobilen, fundera på att ta en dusch nu och sen ta fram julsakerna till mamma så jag slipper hennes tjatande om det.


Efter det blir det väll sätta sig och plugga lite, får ju passa på med det nu när man är ledig. För imorgon är det jobbet som gäller för hela slanten men ska dock även till banken imorgon och växla pengar ;D


Nej nu ska jag se klart filmen och sen ta tag i mina sysslor för dagen ^^

Ha de underbart älsklingar :)

Ovido - Quiz & Flashcards