Alla inlägg under juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2008 21:38

Sitter nu ensam nere och tittar på tv.

Mamma och pappa gick precis upp och la sig.

Jag är inte trött så ja är uppe ^^

Dock lär ja vara uppe ett bra tag till.


Om man skulle ta en dusch innan man går och lägger sig.

En kall dusch och en nybäddad säng.

De kan fan inte bli bättre kan ja tala om för dig :)


Imorgon har ja full rulle, like always :(

Morgondagens schema:

- tvätta

- hänga ut tvätten

- ut och gå en runda

- sola

- strycka

- jobba mellan 14-23


Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2008 13:00

Det blev inte mycket skrivande i bloggen innan ja stack.

Måste ju bege mig till jobbet nu.

Börjar jobba om en timme + har 3 mi att köra.

och måste inom mamma på hennes jobb först.


Så brottom, jadå

Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2008 11:40

Nej nu har ja inte ro att sitta still längre.

Så ja ska klä på mig lite,

sen köra och sola + lämna sakerna på jobbet till mamma.

Efter det får ja väl köra hem och fixa till mig för jobb.


Trivs så bra på sturup handling ab,

fast man har arbetspass på 10-12 timmar så går tiden sjukt fort.

+ att nästan alla man jobbar med är sjukt trevliga :)

Hoppas på förlängd anställing ^^


Kanske skriver en eller annan rad sen när ja kommer tillbaka.

Eller kanske lägger upp bilder ^^

Är liksom sämst på att lägga in bilder på bloggen ^^

Får ta mig i kragen när det gällerbloggandet.

Msåte komma på någt intressant som man kan skriva om m.m


Tänker på dig sötnos <3

Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2008 10:28

Väder har äntligen vänt.

Det kan fn inte bli bättre.

Är helt lycklig nu över att solen skiner och de är varmt och gott.

Hoppas på fortsatt fint väder hela veckan.

För då kan man ligga ute och sola.

Måste ju få tillbaka min bruna färg för den är totalt borta :(



Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2008 09:45

Gick upp för ett tag sen.

Kunde inte sova längre, men känner att lite sömn till nite varit fel.

Nu sitter ja i ala fall och tittar på någon barnfilm på tv 1000.


Ska snart gå och fixa till mig.

Tänkte sola, fixa mat till jobbet och sen ska jag köra till mammas jobb och lämna pappersdukar. För hon kunde nite ta de på cykeln.


Idag händer väl inte så mycket mer än att jag ska jobba mellan klockan 14-21. Fast om planen är sena får man jobba över tyvärr.

Så jag hoppas på att alla plan går som de ska idag.

Hoppaas ja ine får checka in tll warsawa för då går ja under.

Tar hellre charterresorna till cypern ^^


Nu orkar ja i alla fall inte sitta här och tjata.

Får väl hitta på något roligt snart.

Ha de underbar mina troga boggläsare :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 29 juni 2008 00:48

På tal om annat är de ju Em-finalen imorgon.

Är väldigt nyfiken på vem som tar hem guldet.


Spanien har imponerat mycket under turneringen så de ska man inte underskatta.

Men tyskland är nog ändå de laget som är starkast ute på plan.

Så ja stor nog mitt i mellan lagen.


Må bäste lag vinna :)

Och den som nu vinner är en värdig vinnare.


Avspark kl 21.00 imorgon,

så missa inte :)


Av Rebecca Nilsson - 29 juni 2008 00:35

Jag är nog världens mest korkaste människa.

gjorde väldens tabbe på jobbet idag.


Där kommer fram 3 st passagerar och lägger upp sina id-kort.

Och i familjen som kommer är de en man, fru och ett barn, men på id-korten ser de ut som de är tre killar.

och där kläcker ja av mig världens kommentar.

jag-Wher is the other one?

passagerare: What? ist just three of us.

jag- oh, sorry.

jag tittar på id-korten än en gång så ser jag att de är en kvinna på den ena bilden. Men de lika verkligen en kille , för hon hade megakort hår och bilden var väldigt gammal.


Och vad tror ni inte händer med mina kära kolegor?

jo de står och asgarvar.

Har blivit mobbad som fan för det.

och de är inskrivit i vår kära bok över tabbar som vi gör på incheckningen.

Woho, nu finns jag med där också haha :)


Aja, man får se den från den ljusa sidan :)

Jag träffar aldrig de mer.


Nu sitter jag och tar de lugnt hemma och tittar på film.

Lär få vara uppe ett tag för ja är inte trött.

Antar de blir datan och tv.


Tänkte även gå in i heroma och kolla vilka dagar jag har jobbat och hur mycket jag har tjänat :)

De är ganska bra faktiskt.


Men nu ska jaåtergå till filmen samt dippen och chips.

Ha de kalas bra.

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 26 juni 2008 21:08

Är hemma idag.

Blev inget jobb idag, tyvärr.

Bara de som står närmast vet vad som hänt.

Och ja må säga det känns sjukt äckligt.

chockad och rädd.

Men ja lovar jag ska inte ge upp :)


Nu sitter ja nere och tittar på fotbollen.

Ganska så seg match.

Matchen igår var mycket bättre.

Hoppas på att rysslad vinner för de är värda de.


Ska bege mig in till lund med kring 23 tiden.

Måste ju hämta robin på centralen.


Ovido - Quiz & Flashcards