Alla inlägg under juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 23:28


Jag tycker faktiskt att ni kan svara på min omröstning

när ni är inne och läser på min blogg ;D  

För de är ni faktiskt lite dåliga på ärligt talat ! ^^



Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 22:01

Detta känns som....

Detta känns som något väldigt bra just nu :) 


Allt i mitt liv flyter på så jädras perfekt men de är ju så det ska vara i alla fall :) Nu har man inte så mycket kvar att göra resten av sommaren, så de blir vell träna, ut och gå, vara med vännerna, festa och bara njuta av ens alldra sista sommarlov och vila upp sig för sista året i skolan :)


Sen ska ja även vara med min älskade syster som jag älskar sjukt mycket, vet inte vad ja skull ha gjort utan dig! är glad att du finns i mitt liv för mitt liv är så mycket lättare med dig det ska du veta. Dig kan man verkligen lita på till över 100% för det man säger till dig stannar mellan oss. Vi har bråkat en del, varit som katt och råtta, men de är gamla tider som vi har vandrat förbi och det är jag väldigt glad för, jag sa mycket till dig som jag ångrade bitter efter, men huvudsaken är att det är du och jag nu igen :)<3 Vi har ju lovat varandra nu att det aldrig mer ska vara så som det varit utan det ska bli bättre mellan oss och det tror jag verkligen att det har :) Vi finns där för varandra när någon behöver prata och behöver stöd! Älskar dig <3 Tack för att du finns i mitt liv gumman !


Sen älskar jag även min familj sjukt mycket med, är glad att de just är mina föräldrar. De finns där för mig i vått och torrt, stöttar och lyssnar på mig när jag behöver prata, vi bråkar nästan aldrig mer. Och det verkligen älskar jag! mitt liv har ordnat upp sig bra nu :)


Ha de underbart snyggingar

Kisses and goodbye :) <3

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 20:40

Då kom man hem från Malmö för ett tag sen, åkte runder i halva skåne nästan. Thess och tina käkade på mc donalds, jag vart inte hungrig så jag tog fruktpåsar och en glass. Sen när vi skulle hem handla robin på max, han fick ju vara vår lilla taxi nisse :) Men han skulle ändå hem till sin lilla dama thess då !


Men dagen i malmö vart nice, handla ett par nya mjukisbyxer inne på stadium, en mjukiströja inne på h&m, linne på jc och smink, nagelak på h&m sen även silikon och ny hårförlägning på instyle ;D


Sen efter det gick vi till möllevångstroget och träffa ztoffe, det var faktiskt ganska så nice :) Alltid roligt att ses efter vi har snackat så länge, han vart ganska bra på att tjata på en, han ville vi skulle hänga med till golden och ta några öl, men ja dricker inte öl ;D sen vart ja inte riktigt på humör för att dricka heller :( Men vi får se han och ja kanske drar dit på torsdag ;D


Nej nu ska ja dra ner och snacka med mina släktingar som är nere och hälsar på från sthlm ;D


Ha de underbart mina solstrålar :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 20:35

Nu är jag så sjukt lack, hade kunnat dra någon rakt över truten. Gaah jag spårar verkligen ur på människor som ska på och sno andras saker. Har de inte pengar att handla de själv? :@


Min älskade cykel var inte mer än 3 månader gammal och nu snor de jävla f - - - - - - a de ! Usch va ja är arg, men sån tur är den försäkrad så jag får ut en ny på försäkrigen men ändå ! Sånt får liksom inte hända.


Man ska fan behöva låsa fast den med hur jädra många lås som hellst för att andra inte ska ta det. Gaaaaah ! USCH nu får ja lugna mig lite.

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 10:49



Med massa myspys ;D

¨

En slapp dag med mjukis är dock inte helt fel vill ja tala om :)

 De är bara en själv som gäller och man sätter bara upp håret i en knut där bak och sen bara slippa bry sig om hur man ser ut !

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 09:38

Nu har denna sommaren nästan regnat bort helt det är sjukt. De dagarna som solen har lysst och värmt är dock lätt räknade tyvärr :/ Helt ärligt känns det som om det vore ett långt höstlov. För allt är så grått och trist verkligen. Snälla solen kom och lyss över oss och värm oss lite :)


Nej om man skulle dra och göra sig gjordning, hoppa in i duschen och sånt grajs så man blir klar tills man ska åka hihi :) Ser faktiskt fram emot att dra till malmö idag !


Sen ikväll får man se vad som händer, men tror de blir träna och sen lite mys med en bra film och sånt :) Måste inhandla färska hallon för de är så gott och sen även vattenmelon, sånt får en att känna de är sommar men dock inget annat ^^


Nej nu måste ja springa ner i duschen haha :) Sen även spana lite i min älskade gaderob om ja finner något fint man kan ha på sig idag ;)


Ha de underbart snyggingar

Pusssar <3


Me likes you <3



Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2007 08:58

Sen idag ska jag bege mig in till Malmö city ;D ska handla lite nya kläder, smink och skor :) Även lite till håret och inlines haha xD Min älskade torajs och hennes lillasyster ska hänga med, det ska nog gå kanon bra :) För det gör det alltid i stan med min solstråle !


Sen kanske jag ska träffa ztoffe med om man nu får tag på honom när man är inne i malmö :) Så de är bäst för han att mobilen är på hihi !


Ha de underbart snyggingar

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2007 12:54

Är hos thess darling än :) Hon står i köket och ska göra vitlöksdippa vist är hon söt? :)


Nu tänkte jag sätta mig och kolla nusstiderna till malmö imorgon :) Måste handla lite saker till håret, kanske bygga på mina nagla, handla inlines sen kanske träffa söta ztoffe med om jag får tag på han :) Men det hoppas jag på för det hade varit skoj att ses faktiskt efter så lång tid hihi ! Snart kommer min älskade mormor och hämtar mig här, för vi ska på middag hos de ikväll :) Mamma och pappa kommer ju senare, men ja vafan, spela roll :) Jag är stor nu så jag klarar mig fin fint utan mammi och pappi, men jag kan ju såklart sakna de ibland! Men det får man lov att göra faktiskt tycker jag :)


Älskar verkligen min familj, min släkt och alla mina vänner, tack för att ni finns och förgyller mina dagar :) <3


Nej nu ska ja gå :) kommer kanske ny blogg senare ikväll om jag har tid, men de har jag nog :) lånar mormors data nu när jag kommer dit senare så det är lugna puckar !


Ha de underbart snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3


   

Hon & jag är alltid lika söta hihi :) älskar dig darlo !

Ovido - Quiz & Flashcards