Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 23:37

Ikväll vart ja och käkade kina mat för pappa vart inte hemma, han var ute med jobbet och körde gocart och sen fest efter det ;P Så mamma och ja passade på att gå ut, blev god kinamat :) wokad kykling med bambu och svamp, sen fick ja även smaka en friterad räka av mamma, men den gillade jag inte denvart helt fettig. + att vi tog räkchips med så himla gott :)


Sen efter det hyrde vi två filmer, en lie with me och se hata göteborg. Men ja började undra om den lie with me var en porrfilm eller nått för de vart bara sex hela tiden och de visade de käraste ägodelarna helt, för de brukar de inte göra om de är film. Men i denna var de helt öppet, både när han slicka henne och hon sög av han ;) Helt sinnes sjuk film, men den var bra ändå :) Den är värd att se det lovar jag och sen den hata göteborg var skit, jäkla piss film. haha :) men de är sant man ska inte gilla göteborg och sen ska man inte gilla helsingborg heller :)


Under filmernas gång delade ja och mammi en flaska vin, lite godis och sånt gott :) Denna kvällen var toppen, den får mammi och jag allt ta och göra om ! Nu sitter jag här vid datan och gör inte allt för mycket. är sjukt trött, fast jag har typ bara varit uppe i 13 timmar :/ Men ja kan inte sova nu heller, klockan är inte så mycket :)


Ha de underbart snyggve ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 16:19

 

Då har man städat klart och allt de där :) Känns faktiskt sjukt bra, har även gjort mig fredags fin :) Snart ska man ju ut och äta på resturang och allt de där. Ska bli väldigt mysigt, både äta och dricka gott så då kan de inte bli bättre :)



Bloggar mer ikväll för nu har jag inte tid till det ;D

Ha de underbart snyggingar

Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 14:24

Det känns så sjukt hemskt nu, det är helt kallt ute på morrnarna och kvällarna, löven på träden börjar ändra färg och allt de där :/ Sen bara regnar det hela tiden. Känns verkligen hemskt att ha det såhär i slutet av augusti då det ska vara sommar :/


Men de är ändå skönt hösten snart är här för då fyller jag 18 år, eller om ca 32 dagar :) Längtar som fan, hoppas på att körkortet kommer snart med då. För då slipper man tjata på mamma och pappa att de ska köra en överallt. utan då lånar man deras bil och kör dit man själv vill. Vilken frihet det kommer vara, heltsjukt :) och åren bara rinner iväg, men då får man ju snart gå på systemet med så de är lugnt ^^


Nej nu ska jag fortsätta med naglarna så de blir fina igen, de är helt tråkigt med fransk manikyr nu för de har jag haft alldeles för länge. så naglarna blir antigen svarta, röda, lila, rosa eller blåa. Men jag kör på rött de är så gulligt :)


Se efter det får man hoppa in i duschen, fixa till sig och sen välja nått fint man ska ha på sig ikväll när vi ska äta på resturang :) Ska bligott med lit kina mat faktiskt, har inte ätit de på typ över ett halvår. Det är helt sjukt länge efentligen. Men det är bra, för det är inte bra för figuren heller :)


Ha de kanon alla snygginar :)

Kysssar <3

Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 12:07

Varför är bloggagratis så segt, det var helt segt igår med. Man kan nästan inte lägga in bilder eller något utan att sidan klyddar som fan. Helt skumt, men ja man kan i alla fall skriva lite skit och de är bra ;D


Nej usch nu måste ja ta mit i kragen och gå ner och fixa med tvätten i tvättstugan annars lär mamma spåra ur och de är inte bra om vi ska ut och käka middag p resturang och så ikväll :) Vill ju ha en trevlig mammi med mig ut då , annars är de inte lika trevligt som sagt :) Och ja måste lära mig att inte använda så mkt kläder , för typ nästan allt som är i tvättstugan är mitt haha ! Men det värsta  att jag få inte plats med det i mingaderob hur mycket ja än städar ut de jainte anväder ochså :/


Nej nu ska ja gå ner och ta tag i tvätt vikningen. och de är inte alls kul. Men då har ja i alla fall något att göra istället för att sitta och göra ingenting :) Måste ju starta den älsade radion med antingen nrj eller the voice. har inte riktigt bestämt vilken kanal. Allt blir liksomycket oligare om man lyssnar på musik + att det går mycket fortare :) Sen att man är hemma själv gör ju inte saken mycket bättre för då kan man springa runder i huset och sjunga med ;D


Ha de kanon snyggve ;D

Kisses <3

Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 10:37

 Ja nu är de redan fredag igen, känns faktiskt skönt :) Fast jag måst plugga lite i helgen och det suger tyvärr :( Men de är sånt som händer. Har typ precis vaknat och sånt, vart skönt att få sova länge faktiskt :) I med man intehar gjrt det på en hel vecka så !


Idag ska ja stå och vika lite tvätt, tvätta och sen städa huset lite tänkte jag. Sen ikväll ska vi ut och äta på resturang, eller rättare jag och familjen då :) Mummsigt och väldigt mysigt !


Nej om man skulle gå och göra lite nytta nu istället för att sitta här vid bloggen och nörda sig ;) Men vad jag ska göra vet ja inte, är inte precis sugen på att ställa mig i tvättstugan med tvätten nu och vika den :/ Ska nog ta och träna lite, sen hoppa in i duschen ;D Sen efter det måste man ju dra på sina älskade mjukis kläder och bara låta en själv vara i centrum och skita i att göra sig gjordning ;D


Vad händer idag då snyggve? ;D 


Ha de underbart alla mina trogna läsare :)

Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 23:34


Just nu känns det som om john blund har varit och hälsat på mig för jag är så sjukt trött så ja inte orkar hålla ögonen öppna längre. Så detta blir det sista bloggandet för idag, för nu ska ja klä av mig lite kläder, så skönt att sova i bara troser :) Älskar det !


Nu är john blund påväg till nästa person, hmm undra vem det kan vara ;D


Men ni får sova så gott alla snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 23:03

Men jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek.

Jag vet att du söker, ensam i mörkret, sitter och väntar tills känslan går över. Vill men vågar inte ta det första steget för det skrämmer mig, jag vet att du finns där någonstans fast jag inte känner dig. Vill ha någon som värmer mig och någon som älskar mig tillbaks och söker du mig älskling så väntar jag. Tiden har gått och kärleken är ett minne blott jag finner inget hopp men ärligt så vill jag inte minnas nått. Kommer jag hitta någon, jag vill se in i framtiden.



Långa dagar utan nån att krama om, ingen kärlek för jag saknar sån. Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kalla äkta kärlek.



Är ensam nu men det kan hända att vinden vänder, jag har väntat med ängsla men det verkar som om inget händer. Är och förblir ensam, väntar på att vindarna ska vända. För den erfarenhet av kärlek som jag har är inge vidare, har gett bort mitt hjärta två gånger men båda gångerna fick jag knivar i de. Jag säger emot för jag vill ha nån, jag vill ha nån att krama om att dela min glädje, att dela min sorg med. Men står ensam kvar efter att alla begett sig hem, samma sak igen, förblir utan hjärtevän. Ensam hem till min kudde och säng, allt går om igen, samma känsla varje dag.



Finns det nån där ute som är lika ensam som jag är? Jag hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart.



Tröstar mig med skrivandet, mitt liv går vidare. Jag vet att du finns där någonstans, bara det att jag inte känner dig.

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 22:33


Mina kompisar tycker de är så skoj när jag pratar när jag har varit uppe och hälsat på släkt och vänneri sundsvall för jag pratar helt weird då ^^ Pratar skånska sen mitt i allt ihopa kan de komma in lite norrländska som istället för också säger jag åh, helt cp :P Men de går vell bort så småning om får ja hoppas. Ska ju upp där snart igen :) Måste ju få träffa mina älskade små damer, saknar de mega mycket !

 

Aw nu har ja precis fått en massa bilder sen igrå, ska lägga in de här på bloggen så ni har nått fint att titta på medans ni läser lite ;D För de blir tråkigt i längden med bara en massa text och sånt babbel !


Ha de kanon :)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards