Alla inlägg under oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 22:13

Vilken underbar match malmö spela mot leksand idag.

Det var underbart att se :)

Hoppas på att de spelar lika bra när de är premiär match på Malmö Arena och då möter de leksand.


Malmö IF är min kärlek <3


Som sagt:

En skåning går inte tygla, malmö redhawks kommer alltid flyga <3

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 18:18

Har verkligen haft full rulle hela dagen.

Men det är skönt för då går tiden så fort :)


Dagen/natten började med att jag gick upp kl 3 , sen körde jag och jobba kvart i fyra.

Jobbade mellan 4.45-9,

Efter det bar det hem till mormor och morfar i deras stuga.

Drack kaffe och snackade skit.

Kl 11 begav vi oss mot tomelilla, tände ljus på min morfars föräldrarsgrav och stack även in om på Bo Ohlsson och handla en lycka och massa begravningsljus.


När jag och mormor kom hem från tomelilla startade vi kaffekokare och tog oss en kopp kaffe samt tittade på tv,

dock slutade det med att vi somnade haha :)

Sen kom mamma hem för hon slutade jobba så då blev det kaffe igen och även mer snack.

När mormor körde begav mamma och jag oss in till byn och handla present från dem till Thessan imorgon.

Och sen hämtade vi pappa samt beställde/hämtade kina mat.


Nu har jag precis försökt övertala mina föräldrar om att gå ut och ha trevligt med mina kompisar en sista gång på 4 månader ca.

Men inte lyckades jag så bra,

mamma är så sjukt rädd jag ska bli sjuk för då ställs min operation in.


Dock har jag inte tid att sitta här mer.

Ska köra och ta ut pengar till morfar så man får bort den skulden med.

Sen ska jag kolla på hockeyn på tv,

då malmö möter leksand på borta plan.

Är dock väldigt rädd de ska åka på storstryk, men malmö är duktiga att spela hockey mot de bättre lagen :)


Nu ska jag bege mig i alla fall :)

Kommer skriva en och annan rad till innan denna dagen är över.

Men nu får ni ha en riktigt underbar fredagkväll!

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 05:55

Ja nu är man på jobbet.

Har strax en liten pause och då ska jag käka frulle.

Sen är det dags att checka in till Lanzarote :)

Efter när de planet gått så är det dag att bege sig hemåt!

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Ovido - Quiz & Flashcards