Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Att man inte lär sig någon gång

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg.

Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus).

Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men tyvärr måste man ha sådana dagar också.


Men innan jag gör något annat ska jag ställa i köket och fixa lite jag kan ha till frukost. Har dock ingen aning om vad jag är sugen på, men det blir väl mackor eller yoggi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:29


Sådär snön flyger så fint ner på marken, dock är jag inte alls intresserad av mer snö. Vill mer ha våren och slippa alla varma och tunga kläder, blev så sugen på att handla en massa vårkläder när jag satt och kollade runder igår på massa sidor på nät...

Ovido - Quiz & Flashcards