Alla inlägg under september 2008

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 14:58

Nej nu ska ja leta upp min kavaj.

Men tror jag hängde den i köket när jag kom hem igårkväll.

Sen är det dags att bege sig till jobbet.


Härligt pass på jobbet idag: 16-21 & jag har endast en fligth.

Men de blir väl så jag får hjä'lpa till med någon annan.


Ni får ha de riktigt underbart.

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 14:39


Hade behövt ha lite nya skor nu när hösten kommer med stormsteg.

Men min ekonomi går under ännu mer då.

Får se vad jag hittar i sthlm :)


Vissa människor som känner mig väldigt väl lär reagera nu.

För min gaderob består av sådär minst 50 par skor.

Dock använder ja inte alla.


Men lite nya skor är aldrig fel.

Spec när man ska ut på krogen och skaka rumpa :)

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 12:09

Ah då har man duschat och fixat till håret.

Ska bara sätta upp det och även sminka mig lite :)

Sen är jag färdig för jobbet.


Men nu funderar jag på om jag ska gå ner och göra något att äta.

För min mage skricker efter mat,

så då är de kanske lika bra att ge den lite mat :)


Lär väl skriva lite till sen innan jag beger mig till jobbet.

Fan ja kom ju på att jag måste handla något jag kan ha till middag på jobbet. Eller får ja ta chilli cin carnen som jag har i frysen :)

Och skära lite färska grönsaker till.


Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 10:36

Nej nu funderar jag på om jag ska hoppa in i duschen.

Sen fixa till mig lite, så jag kan bli pigg.

Dock öser regnet ner nu så tror inte duschen hjälper.


Vet inte hur jag ska ha håret idag heller,

vågigt, lockigt, rakt med volym.

Får se vilket av det som jag väljer ^^


Blir nog lockar med klämmor i håret :)

Det låter fint tycker jag.

Känner mig för att vara extra söt på jobbet ^^


Men nu ska jag snabba mig in i duschen sen fixa till håret, så får ni se en bild på det när de är färdigt :)

Kommer likna ett troll eller något sånt ^^


Ha de underbart !

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 07:06

Nej

 Osminkad och jävlig


Nu tänker jag dissa bloggen och allt vad det heter.

För att ta och krypa ner i min älskade säng igen.

Men innan jag gör det ska jag ta och starta en film och sätta igång alarmet på mobilen så jag inte sover allt för länge.


Skriver mer när ja vilat en stund :)

Men ni får ha de riktigt underbart !

Pusssar <3



Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 07:00

  

Produktbeskrivning


Intelligent meny och magical touch!
  • 5 Megapixel kamera
  • Mp3-spelare
  • Menyikoner som anpassar sig efter vilken funktion du använder

Soul fullbordar SAMSUNG Ultra Edition-familjen av mobiler. Soul är en oerhört kraftfull mobil med både 5-megapixelkamera och 7,2 mbps mobilt bredband. Banbrytande är den intelligenta och funktionsstyrda skärmen Magical Touch, som anpassar sig efter vad du använder mobilen till just nu. Menyikonera anpassar sig efter vilken funktion du använder. Lyssnar du till exempel på musik ser du symboler för uppspelning, hoppa fram eller bak i låtlistan, paus och stop. I kameraläge ser du istället symbolerna för zoom och ljusförhållanden. Mp3-spelaren stödjer de flesta musikformat och har ljudteknologi från Bang & Olufsen ICEpower®. Soul stödjer också Bluetooth stereo så att du kan lyssna på musik utan sladdar. Det interna minnet är 100 MB och kan expanderas med ett minneskort (microSD). Även Stereo FM-radio med RDS. Kameran har ansiktsigenkänning som automatiskt framhäver ansikten och optimerar både färgåtergivning och kontrast. Fotolampa och en bildstabilisator gör att du kan utföra avancerad fotografering. Oavsett om där på kontoret, i sommarstugan eller på resande fot kan du snabbt surfa, laddar ner filer och hantera e-post. Soul stödjer mobilt bredband (upp till 7,2 Mbit).


- - - -


Såhär efter att jag haft den i en vecka börjar jag få kläm på allt.

Men de tuch området är ett litet dilemma för mig än.

Fast de kommer med tiden.

Det gäller att ge det tid, för jag har ju inte haft en samsung mobil på 4år minst. Och under dessa fyra år har jag haft minst 5 olika sony ericsson.

Fast nu måste jag intala mig själv att inte byta mobil så ofta som jag gör.


Av Rebecca Nilsson - 30 september 2008 06:50

Jag har verkligen varit den sämsta personen på att uppdatera min blogg dessa senaste dagar.

Vilket kan bero på att jag inte haft tid för datan, eller för jag kanske inte tagit mig tiden heller.

Dock har jag jobbat ganska mkt, firat min farfar i lördags, sen fest i fredags.


Så de har varit full rulle.

Igår jobbade jag 12 timmar, vilket kändes sjukt mkt i min kropp.

Och vad fick ja inte göra idag?

Jo gå upp tidigt och köra pappa till Malmö Airport för han skulle med flyget kl 7 till Sthlm.

Dock funderar jag på om jag ska klä av mig och hoppa ner i sängen och sova lite till. Tror även att min kropp behöver mer sömn.


Idag börjar jag inte jobba från kl 16 pch slutar kl 21.

Vilket inte är så farligt.

Men är ändå inte hemma från kl 22 ca.


Av Rebecca Nilsson - 27 september 2008 15:56

Ah då är de lördag och ja är ledig.

Vilekt är sjukt underbart.


Idag blir de fira farfar,

så vi ska ut och äta med släkten och jag ska vara chafför i ena bilen.

Haha, så utnyttjad man kan bli ibland ;D

Men köra bil är bara roligt så de är lugnt för min del.


Ikväll vet jha inte vad som händer.

Får se om de blir fest ikväll med ^^


Men nu ska ja dra.

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards