Alla inlägg under mars 2008

Av Rebecca Nilsson - 31 mars 2008 11:31

Sitter på jobbet nu och sorterar. Kallar det terapiarbete. Har nog kasserat produkter för ca 200 000 kr. Vilket känns sjukt segt. Men de är sånt som händer. Får väl ta och arbeta på den sista timmen nu innan lunchen ;D efter jobbet blir de tvätta bilen, städa den, ut och gå en runda och sen ska jag titta på malmö ff - ifk göteborg. Hoppas på en vinst för malmö :) Men ni får ha en fortsatt trevlig måndag :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 16:52

Nu har precis thessan varit här och snackat lite skit och druckit en kopp kaffe med mig :) väldigt trevligt faktiskt.

Kommer sakna hon mega mycket nu när hon kommer åka till Israel och vara där i 2 månader. Men hon kommer ju hem til min student , vilket känns super skönt :)

Hon satt precis och hjälpt till med inbjudningarna till min student,

längtar sjukt mycket :)


5/6 .08 ett datum som man aldrig kommer glömma <3



Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 13:55

Nu tänker ja i alla fall ta tag i mitt liv för idag.

Ska gå och klä på mig, kan inte springa i nattlinnet längre.

Ta ut tvätten och hänga upp den, sminka mig och sen ut och gå en runda.

Sen även kanske ta och plocka undan lite på mitt rum med för de ser ut som faaan och hans moster.


Bilder från igår kommer att läggas upp senare, både här och på bilddagboken då som sagt :)




Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 13:36

Fy fan säger jag bara,

inatt kunde ja verkligen inte somna :/

Somnade nog inte från klockan blev 4 eller den kanske var mer, kommer i alla fall ihåg att jag kollade på klockan sista gången kl 4.


Sen vaknad jag till kl 7 och var pigg , men sån tur somnade jag om igen och vaknade inte från kl blev 11. Så de var super skönt ska ja få tala om :)

Sitter dock i nattlinnet än, funderar på om ja ska gå och göra mig gjorning och sen ut och gå en runda och efter det blir det väl tvätta kläderna inför jobbet på sturup.


Är helt lycklig igen skola på 7 veckor, det kan ite bli mer underbart än vad de redn är ska ja få tala om för er :)


Ha en kanonbra söndag :)

Pusssar

Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 03:36

Ligger i min säng och myser fortfarande. Ska bli skönt att få sova nu lite faktiskt :) får skriva mer imorgon eller något sånt där ;D

Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 01:17

På tal om annat så när jag satt på bussen till lund med Emma får ja ett sms av Therese att malmö redhawks vann över brynäs :)

Fy fan vilket jubel de kom från mig då.

Sväva nästan på moln, stegen mot elitserien kommer nu :)


Malmö Redhawks kommer tillbaka till elitserien 08/09 så är det bara :)

+ Att jag och Therese ska åka till Malmö och se invigningen av malmös nya arena och förmodligen seriepremiären mot ett elitserien lag :)


En skåning går inte tygla Malmö Redhawks kommer alltid flyga !


Av Rebecca Nilsson - 30 mars 2008 01:07

Vilken lyckad kväll med massa skratt och trevliga stunder :)


Väl när jag och emma kommer in på bion vet vi inte vilken film vi vill se, och vi hade bestämt oss för att vi ville se en senare som gick kl 21. vilket vi tog med, 27 dresses ! Den filmen vart helt okej, vissa stunder var den faktiskt rolig ^^

Fast innan bion var vi inne på mc donalds och käkade, vilken kunde slutat galet haha :) Fy dig Emma haha!

 Sen var hon och jag ute och gick i lund i två timmar i brist på annat kan man alltid det. dock gick vi nästan vilse, vilket var mitt fel haha :)

Fast efter många om och män var vi framme i vid på bion.


När filmen var slut så satt ett par mitt framför oss och grov hångla och de var inte unga precis, sen lukta där även skumt + att de bredvid oss var verkligen skumma. De hade lånat pengar till sina möbler som de handlat haha xD


Nu är jag i alla fall hemma.

ligger i sängen under täcket och snackar med 2 sötnosar :)

Funderar snart på att sova ^^


Pussar

Av Rebecca Nilsson - 29 mars 2008 14:57

Ikväll blir det mys :)


Emma ringde precis, så hon och ja ska ta busen in til lund :)

Se på bio, ut och äta och bara umgås.

För det var så läne sen hon och ja gjorde något så de vart dags nu :)


Så nu har ja inte tid att sitta här och tjöta mer, men ja om ni vill ha tag på mig så får ni ringa mig på mobilen som sagt :)

Fast de är bara mina när och kära som har mitt mobil nummer hihi :)


Ha en kalasbra lördag :)

Pusssar


Bara så du vet sötnos så ringer ja dig ikväll.

Jag har inte glömt dig jag lovar :)

Ovido - Quiz & Flashcards