Alla inlägg under april 2009

Av Rebecca Nilsson - 23 april 2009 15:17

Nu har jag nästan precis kommit in, har varit ute i trädgården och solat lite och snacka om att solen tog som bara den, men det gjorde inte mig något för jag vill bli brun. Men inte nog med det så har Thessyy och Anna varit och hälsat på mig, mycket trevligt och en del tjejsnack och en massa skratt men det är så det ska vara ffs.

Men nu ska jag snart ner och dansa runder med dammsugaren, handtvätta en tröja till pappa och sen laga middag och där efter ska jag försöka få tag i nathalie och se om hon är sugen på att hitta på något med mig ikväll ;D För de är tråkigt och bara sitta hemma och göra ingenting.

På tal om annat så lämnar jag skåneland för medelpad nästa vecka. Mormor ringde och berättade att morfar fått jobb och ska börja jobba redan på måndag och på grund av det så kan jag följa med henne upp till Sundsvall. För annars får mormor åka själv och då bränner pengarna inne för morfarsbiljett och jag är aldrig sen på att tacka nej till en gratis resa ;)
Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma från skåne lite, fast det värsta av allt är att där är lite snö kvar uppe och det vill fan inte jag ha.
Så kan hoppas på att det smälter bort tills på tisdag. Fast känner mig väldigt dum till min mammi för hon fyller år den dagen vi kommer hem, tur hon blev 40 förra året ;) Dock får jag väl handla något fint till henne, för det är ju hon som ska hämta mig och mormor på kvällen när vi kommer till Lund ;)

Nej nu får jag nog gå och göra något vettigt annars blir nog inte min älskade mamma glad när hon kommer hem och ser att jag inte har städat som jag lovade henne att jag skulle göra idag.
Men ni får ha en underbar dag i alla fall :)
Pussokram

Av Rebecca Nilsson - 23 april 2009 10:39

Detta är första gången jag skriver i denna bloggen på väldigt länge som ni kanske ser. Men nu är det så att jag har ingen aning om vilken blogg jag ska använda, börjar bli väldigt irriterad på att miloo strular som fan, men ser blir jag irriterad på mig själv för jag inte kan alla kodmallar och så på blogg.se och här på bloggagratis är det mycket lättare, men det är så tråkigt för man kan inte ändra så mycket som jag vill man ska kunna ändra.

 Aja nog om det.


Dessa två senaste dagarna har jag gått en mil om dagen vilket jag verkligen känner i mitt dåliga knä, så måste nog ta det lugnt idag. Så de blir väl rensa rabatterna i trädgården, sola och bara njuta av ledigheten.

Men innan jag gör det ska jag dricka upp min smoothie och även äta upp knäckemackan med tomat och räkor på ;) Visst låter det gott?

Egentligen hade jag velat hitta på något skoj idag, men det finns inte allt för mycket man kan göra när vännerna jobbar eller är i skolan. Men nu ska jag sluta klaga i alla fall och försöka roa mig med något annat.


Pussokram

Ovido - Quiz & Flashcards