Alla inlägg under januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 21:46

Nej om man skulle ta och lämna denna skit data.

För att bege mig ner och borsta tänderna, Smörja in mig med lite brun utan sol, fläta håret och sen hoppa ner i sängen och mysa :)


Ska upp kl 5 imorgon, för det är jobbet som kallar.

Känner verkligen inte för det, men ja måste :)

Behöver tjäna en hel del pengar till allt som ska göras innan studenten :)


Bara ja tänker på allt så njuter ja nått jävulskt.

Österrike, turkiet, road trip, jobb på malmö aviation. Kan året sluta mycket bättre?

Jo det kan det, dock funderar ja på att göra en resa till vintern.

Antingen skidor eller solsemester. Men skider låter mer lockande ska ja tala om för er ;)


Men nu ska ja lämna datan,

Och ta mig en dejt med min säng :)


Sov gott älsklingar, för de ska jag göra ^^

Smisk på rumpan



Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 21:39


 Fasiken vilken underbar vecka det var :) <3





Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 21:21

Jävla skitväder rent ut sagt.

Blåser som fan, hör hur vinden surrar utanför fönstret.

Och hur regnet och snön smattrar på rutan.


Förstår inte hur ja ska kunna sova med de oljud.

Kan typ inte sova när de är för mycket ljud.

Så kan ju alltid hoppas på att det avtar.


För annars lär detta bli en natt med väldigt lite sömn.

Dock lär jag vara sjukt död på jobbet då

Men den smällen får ja ta då ^^



Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 19:52

Haha ja verkligen älskar detta klippet,

kan inte sluta skratta :)


Se och kommentera ^^




Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 19:42

Inga bekymmer!

Det finns två saker i livet att oroa sig över: antingen är du frisk, eller så är du sjuk.


Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över: antingen blir du frisk eller så dör du.

Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över: antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.


Om du kommer till himmelen har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något.

Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 19:38

 Katt på sjön
En man befann sig på sjöresa. Fartyget började rulla och mannen blev så gräsligt dålig, att han behövde kräkas. I sitt omtöcknade tillstånd råkade han kräkas på skeppskatten. När mannen frisknat till något och fått upp ögonen observerade han vad han gjort, ruskade försiktigt på huvudet och sa: - Va? Inte kan jag minnas att jag ätit den där!

Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 19:32

Idag på lunchen gick jag och Emmy ner på stan och shoppade lite.

var tvungen att hitta något fint till imorgon :)

Och det gjorde jag med!


Det blev en svart klänning, leggins, ett rosa/rött nagelack och ett svart och rosa halsband :) Sen mina svarta pumps till det, de kommer bli riktigt hett ;D Grraouw !


Sen när vi kommer ut från h&m, så stöter vi på oscar Carlén, trodde inte han skulle vara så lång som han vart ^^ För han ser så liten ut på tv och allt sånt haha :) Men de vart lite skoj i alla fall !



Av Rebecca Nilsson - 31 januari 2008 07:59

Nej usch va klockan tickar på.

Måste ta och bege mig till bussen nu!


Tacka gud för att de inte är en hård skoldag idag :)

Tänkte springa ner om på H&m och se om de har något fint ja

kan ha på mig imorgon på festen ;)

Får hoppas på det bästa, för ja har inget festligt/fint som ja kan ha på mig.

Det är verkligen skandal.

Fast min gaderob är full med kläder så är det inget som passar.


Det är så typiskt oss tjejer, vi måste handla något nytt varje gång vi ska ut.

Känner ni inte igen er, eller är det bara jag som är så?


Ha de underbart mina älsklingar :)

Smisk på rumpan <3


Jag saknar dig så hjärtat

Ovido - Quiz & Flashcards