Alla inlägg under oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 22:07

Sitter just nu och snackar med min älskade therse på msn, vi kanske inte har världens roligaste samtalsämne precis men ja ^^ vi pratar om hur vi tror killar vill tjejerna ska vara, vi kom i alla fall fram till att de ska inte vara trådsmala för där måste ju finnas något och ta i.


Vet inte vad de är med mig helt ärligt, känner mig som värsta berget när man ser vissa människor, fast man egentlige inte är det men ja vafan de är sånt som händer ! De är bara för jag har ganska grov benstome eller vad de nu heter + en hel del muskler, så enda stället ja har lite att ta på är vel magen men ändå. Jag hatar min mage, den ska bli platt och fin :)


Måste tyvärr lämna datan nu, får inte vara inne längre. Min mamma och pappa har sånna konstiga regler, men de är ändå bra för då sitter man inte uppe halva natten och är inne på datan när man ska till skolan eller jobba dagen efter. Men på fedagar och lördagar får ja vara inne hur länge jag vill och de är fan tur haha :) Annars hade jag verkligen gått under, ge mig helg nu :)


Vill ju ut och hitta på massa trevligheter istället för att sitta här hemma och tråka :) Krogrunda i malmö på fredag och sen krogrunda i ystad på lördag, de kan inte sluta bättre än en härlig baksmälla på söndagen ^^


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 20:23

Gaah, varför blir de så ibland att man fastnar vid datan när man har massa annat skit som man bara måste göra :( det gör så man får värsta feta ångesten, sen hatar ja verkligen min data den är så äckligt seg och den hänger sig 511 gånger. Tur ja snart får en ny, då kommer ja bli lyckligast, men ja vet inte om ja ska ta en fast data då eller en till laptop! Men ja tror de är bäst med en stationär dator.


Sen har de hänt lite tråkiga saker med, men älsko du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer det lovar jag dig! <3


Nej hua nu måste ja verkligen gå innan ångesten blir helt för stor haha :)

Ska ta på mig min söta hello kitty pyjamas med och även smörja in mig med lite brun utan sol tänkte jag, måste bli brun. Klarar inte av att se mig som ett jäkla spöke, man mår mycket bättre med lite färg på kroppen. Plus de är snyggare om man ha klänning och linne på sig i helgen när man ska ut och har lite brun färg på kroppen :)


Ciao bitches :)


  

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 20:01

Nu har jag varit ego faktiskt, har gjort de jag skulle förutom fixa med tvätten. Måste nog gå och göra de nu snart med, ska ha de gjort innan pappa kommer hem kl 22. Men de är ett bra tag till så de är lugnt :) Ja hinner nog, allt sa bara läggas in på rätt plats för mamma har ju redan vikt och lagt allt i fina högar i tvättstugan :)


Sitter justnu i soffan och tittar på the pacifier på tv1000 family, den är så ball :) Sen är ja ju även inn på malmö redhawks online sida på inernet för att hålla koll på vad de står i matchen :) Och än sålänge leder de med 2-0 och de kommer gå bra för malmö nu. Carl söderberg är ju tillbaka i laget och han är kung på isen :) Han ska lyfta malmö nu så de går upp på första platsen igen och sen tar sig ända upp i elitserien :) Malmö är skånes lag ! Käämpa malmö :)


Nej nu ska ja gå och fixa med tvätten snabbt så har ja de gjort ^^

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 15:16

Sitter just nu i soffan och slöar ^^ Känns faktiskt jävligt skönt att ha en dag ledig från jobbet :) Man behöver vara hemma och vila upp sig! Sitter just nu och försöker hitta lite ny musik för ja är trött på den som finns på min mobil och på min ipod. Blir lätt uttjatade när man lyssnar på jobbet ! Något bra tips på lite musik tack :)


Är ensam helt själv ikväll det suger verkligen, men man får en del gjort och de är bra :) ska vika tvätt och hänga in de, sen ska ja städa i min gaderob tänkte jag och sen blir de städa på toaletten och sen duscha, raka benen, lite fotbad, ansiktsmask, hårinpackning och en bra film :)


Musiken som står mitt hjärta nära just nu:

50 cent ft akon - Still will kill

Akon - No sunshine

Justin timberlake - Until the end of time

Molly sandén och Ola svensson - Du är musiken i mig

Fergie - Clumsy

Jojo - leave get out

Obi tice ft Brick and lace - Jamaican girl


Nej om man skulle gå och göra lite middag nu :) Det blir då klyftpotatis i ugnen med, honungsglaserad kycklingfilé ^^ Jummi :) ska nog även ta och gå ut i trädgården och hämta lite ved så man kan sätta fyr i den öppna spisen och sen även byta ut värme ljusen här och tända dem :)


Ha de underbart :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3




Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 08:47

Nu har man precis vaknat, kändes skönt att få lov att sova länge idag. För de är ju inte allt för ofta som man gör det annars. Funderar på att gå och göra mig gjordninig och sen få i mig lite frukost och sen går tiden ochde är dags att bege sig till ystad.


Glöm inte hålla tummen för mig idag, mina älsklingar vet vad jag menar med det i alla fall :)


Ska faktiskt inte göra så mycket idag, köra lite med pappa, måste även ta och städa mitt rum för de ser ut som kriget :/


Sen kanske min älskade syster kommer och hälsar på mig senare för att hon ville titta i skolkatalogen som i fick för 2 veckor sen eller vad de nu är ^^ Orkar inte hålla koll på tiden ;D


Nej nu måste jag bege mig, har inte tid med datan mer :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


En rätt så gammal bild, från en fest hemma hos Niklas ^^


Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 01:12

Nej nu ska faktiskt jag ta och krypa ner i sängen och sova tänkte jag :) så jag orkar göra det jag ska imorgon och får hoppas på att det går bra med. Men ni får sova så gott mina små älsklingar. Pussar

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 01:07

Denna dagen har varit lärorik om jag ska säga så. Först jobbade jag, sen när jag kommer hem så är min älskade syster redan där för hon och jag skulle åka in och se på bio. Vilket vi gjorde med, vi tittade på 1408, världens sämsta film Asså, förstår inte Varför alla andra skrek som bara den. Jag tyckte de var en barnslig och transig film. Fast innan bion började begav vi oss till nova och shoppa lite. Handla en svart söt klänning, efter bion var slut missa vi bussen med 5 min. Fick vänta i en timme.

Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2007 08:42

Sitter på jobbet nu, eller jag tog mig en pause Haha. Har snart frukost, vilket är bra för jag känner att jag börjar bli hungrig sådär lite smått. Skönt och vara ledig från jobbet imorgon. Fast missar ju en del pengar, då hade jag kunnat lägga undan ännu mer till turkiet resan i sommar. Men nu måste jag fortsätta jobba i 15 min till ;D Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards