Alla inlägg under september 2009

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2009 17:57

Efter jag hade varit i Harlösa och lagt på nya sommardäck på bilen begav jag mig till Thessyy i Vollsjö. Snackade lite skit, drack kaffe, följde med Anna till sjöbo för hon skulle lämna bilen på service. Där efter blev det bara en massa prat om allt mellan himmel och jord hemma hos Thessyy.


Nu har jag precis gjort klart snappshäftena, har även skrivit upp en lite handlelista till imorgon när jag tänkte bege mig och fixa det allra sista till festen. Men först måste jag hitta ett gott bål jag kan bjuda på. Men det är då inte lätt för det vimlar av det, fast det löser sig säkert :)


Så imorgon blir det handla, fixa med att blanda snapps, städa och sen på kvällen kommer en del släktingar från Sthlm ner. Ska faktiskt bli skoj att de kommer ner till skåne och firar min 20års dag.


Nu ska jag nog bege mig ifrån datan, känner inte riktigt för att sitta här längre. Fast tror dock inte där är något bra man kan titta på tvn heller. Så blir väl man är social med familjen istället.


Take care

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2009 10:35

Min mamma är för söt, hon ringde precis hem och frågade om jag vill ha pålagt fyra nya sommardäck på bilen så skulle jag bege mig till Harlösa däckservic vid kvart/tio i tolv. Det hör till saken att mitt högra framdäck är nästan helt blankslitet, så stoppar polisen mig får jag ca 3000kr i böter och då kan man lika bra lägga de pengarna på att köpa nya däck istället Tyst


Finns säkert många av er som läser detta inlägg som tycker det är onödigt i med vinterdäcken snart ska på. Men tanke på att jag har 7 mil till och från jobbet så är det viktigt med ordentliga däck speciellt vid denna årstiden.


Nu ska jag återgå till att fixa med sånhäftena inför min 20års fest på lördag Tungan ute

Av Rebecca Nilsson - 30 september 2009 09:14

Skulle bara logga in och kolla på min gamla blogg jag hade innan jag bytade över till www.rebeccanilsson.blogg.se och fick världens chock när jag såg att man kunde ändra så mycket här. Så nu blev man lite sådär velig om man skulle gå tillbaka till denna eller behålla den andra? hm

Ovido - Quiz & Flashcards