Alla inlägg under augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2008 13:08

Fick värdens chock när jag slutade och tog upp min mobil.

Ett sms av andreas.

Har aldrig fått de innan, någon gång ska vara den första ^^


Nathalie ringde mig precis och undra vad jag gjorde.

Jag gör inte så mkt, så hon kommer hit en stund och hälsar på mig.

Så får väl klä på mig något, kan ju inte springa runder i bh och hotpants när hon kommer ^^

Måste ju även sätta på kaffe, för de lovade jag henne : )

Så då är det bäst att man håller de ;D


Fast innan jag gör något ska ja plocka undan snabbt på mitt rum för här ser ut som om de hade varit krig eller nått ^^

Lättare om man plockar undan nu för då kan man bara dansa runder med dammsugaren senare ikväll ;D


Ha en underbar fredag, för de ska i alla fall jag ha :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2008 12:51

Har varit hemma ett tag nu,

sitter och äter kyckling wook från seven eleven ;D

Väldigt gott :)


Efter jag har ätit ska ja bege mig ner och slänga in lite tvätt i maskinen + diska undan stekjärnen ;D

Måste även klippa gräset idag, vet inte riktigt hur de ska gå till för jag får knappt luft och näsan rinner som ett vattenfall känns de som :/



Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2008 03:10

Gick upp för 20 minuter sen.

Och är redan färdig att bege mig till jobbet.

Ska bara borsta håret sen är jag helt färdig!


Nu sitter jag här vid datan och nördar mig + dricker lite varm nyponsoppa. Måste ju ha något varmt för halsen !

På jobbet dricker jag ju te som bara den ;D


Ikväll ska jag vara med min älskade kusin Emma,

Fast innan jag ska vara med henne måste jag verkligen tvätta som fan.

Tvättkorgen ska vara tom när ja hämtar mamma, pappa, farmor och Bo på Malmö Airport på lördag eftermiddag.

Så jag har inte så många timmar på mig men de ska gå :)


Får väl bege mig neråt nu och borsta mina små tänder +

lite annat smått. Är irriterad över att jag inte kan ha mascara på mig för de kliar i mina ögon :/ Men får klara mig utan det ^^


Ha en underbar fredag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 21:06

Ah då har man tränat lite med idag.

Kunde dock inte bli så länge för sen kom hostan.

Tog mig en varm och skön dusch, samt tog mig en kopp te och tittade på film :)


Nu ska ja krypa ner i sängen och sova.

Ska ju upp kl 2.30, vilket lär bli jävligt hårt.

Men de klarar jag :)


Lär väl skriva ett och annat inlägg i min blogg innan jag beger mig till jobbet :) Brukar ju ha gott om tid på mig på morgonen.


Men ni får sova så gott & drömma så sött!

För de lovar jag att jag ska göra :)

Dock lär ja säkert vakna femhundraelva gånger för den jävla hostan.

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 18:31

Skor med liten klack 785kr på ecco

stövlarna: 399kr på skopunkten

lågskorna: 199kr på skopunkten


Tag tre trosor betala för två på gina tricot 

Leggins från H&m


grå kofta från h&m - glömt vad den kostade

brun stickad kofta från H&m - 198kr

lee jeans - svedala quality outlet 399kr


Paul frank t-shirt från Svedala Quality outlet - 249kr

nordström tröja från Svedala Quality Outlet - 199kr

Två st långa brottarlinne från Gina tricot - 99kr st


Här är lite av de som är ny inhalndat i min gaderob.

Glömde att jag hade handlat frank dandy trosor och mina klämmor från glitter.

Nu behöver jag inte shoppa mer på ett tag känner jag :)

Min gaderob är ganska så fylld nu.

Eller rättare den är överfull, får inte plats med alla mina kläder.

Får skaffa mig fler ställen att ha mina kläder. Men de är bara frågan var!




Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 18:18

Nej nu sitter ja och kladar i min kalender.

Älskar skriva massa skit + rita i den, spec med mina färg pennor :)

Den måste ju vara lite färgglad!


Nu sitter ja här hemma och gör ingenting,

tänkte bege mig ner och träna men ja kom på att de kanske inte är en sån smart ide i med jag nästan precis blivit av med min förkylning + att jag hostar som en dåre hela tiden.


Kanske ska ut och gå en runda med Cassandra,

fast hon och kagge skulle städa i någon gaderob först ^^

Så hoppas de inte tar allt för lång tid på sig för då hinner jag somna långt innan :) Måste ju lägga mig och sova ganska så tidigt ikväll, inte för ja lär kunna somna men man kan alltid försöka i alla fall!


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 16:53

Det är väl det sociala arvet som gör dig till den du är, vilket när det gäller dig inte alls är positivt.. stackare *skakar på huvudet, vänder mig om och går*


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 16:37

Nu har jag varit uppe i 13 timmar.

Det känns i kroppen kan ja ta och tala om.

Men de känns inte så lönt att vila något för då kommer ja inte sova inatt och då är de ett ännu större problem.

Dock ska jag upp kl 2.30, känns inte riktigt som de är lönt att lägga sig och sova. Men de är väl bäst man gör det så de inte händer något när man kör till jobbet.

För då vet ja inte vad jag hade gjort + mina föräldrar som är i Spanien hade fått riktig panik.


Kanske skulle gå ner och sortera skittvätten och kasta in lite i maskinen.

För om mamma ser den klädhögen som ligger i tvättkorgen får hon spel det lovar jag :)

Så därför är jag så snäll och tvättar det nu så slipper man sura miner när de kommer hem på lördag eftermiddag ;D


Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards