Alla inlägg under december 2007

Av Rebecca Nilsson - 31 december 2007 13:24

Nej nu är det en pause från datan ett tag, för jag ska gå och fixa till håret. Så har ja liksom det gjort, för håret är de som tar längst tid att fixa till. Men dock vet ja inte hur ja ska ha det, om ja ska ta trippeltången så håret blir vågigt eller om ja ska ta locktången så de blir lockigt.


Men jag tar nog trippeltången för de blir så fint då, och en sån bra volum i det :) Man måste ju vara extra fin nu när det är nyår och allt. Tänkte även ta mig en cider så ja är lite på gång i alla fall haha :)



Av Rebecca Nilsson - 31 december 2007 12:41

Avsugningsetiketten från kvinnans sida:


  • Först och främst, jag är inte TVUNGEN att göra det.
  • Tillägg till regel 1; så om jag GÖR det, var tacksam.
  • Jag bryr mig inte om vad de gjorde i p-filmen du såg, det är inte standard att spruta i ansiktet på någon.
  • Tillägg till regel 3; nej, jag MÅSTE inte svälja.
  • Mina öron är inte handtag.
  • Tillägg till regel 5; tryck inte på mitt huvud. Att köra ner den i strupen fungerar inte. Vill du att jag ska spy på den?
  • Jag bryr mig inte hur avslappnad du blir, det är ALDRIG accepterat att fjärta.
  • Mens betyder inte att det är sugvecka — få in det i skallen — jag mår skit just nu så nej, jag känner mig inte särskilt tvungen att suga av dig bara för att inte DU kan knulla just nu.
  • Tillägg till regel 8; "Blue balls" kanske fungerade på gymnasietjejerna. Är du så desperat, gå och runka.
  • Om jag måste pausa för att ta bort ett könshår från tänderna så börja inte gnälla om hur jag har "förstört det" för dig.
  • Att lämna mig i sängen medan du går och spelar TV-spel direkt efteråt är inte tillrådligt om du vill att mitt beteende ska upprepas i framtiden.
  • Om du tycker om hur jag gör det så börja inte spekulera i varifrån jag fick förmågan. Så njut av ögonblicket och var glad att jag är bra på det. Se även regel #2 om tacksamhet.
  • Nej, det smakar inte särskilt gott. Och jag bryr mig inte om proteininnehållet.
  • Nej, jag gör det INTE medan du ser på TV.
  • När du hör dina vänner klaga över att de inte blir avsugna tillräckligt ofta, håll bara tyst. Det är opassande att uttrycka medlidande eller skryta.
  • Att den är "vaken" när du kliver upp betyder INTE att jag måste "kyssa den god morgon".

Avsugningsettiketten från mannens sida:


  • Först och främst, jo, du är tvungen att göra det. Om du inte gör det hittar jag någon annan (yngre, snyggare och snuskigare) som gör det.
  • Det är fan så mycket lättare att svälja en tesked grädde än att slicka en död fisk.
  • Jaså, du gnäller om fjärtande? Jag kan i alla fall bara fjärta från ett organ.
  • Jag använder dina öron som jag anser passande. Oroa dig inte över det, utan var tacksam för att jag inte drar dig i håret.
  • När du har mens finns det bara ett sätt att få dig att sluta gnälla, och det är att stoppa något i munnen. Suck it up!
  • På tal om det, blöder du i fem dagar så lovar jag att du behöver all vätska du kan få.
  • Du gnäller om smaken, men tro mig, du kommer jävligt lindrigt undan på den fronten.
  • Det finns ingen risk att en kuk blöder i munnen på dig.
  • Lek med kulorna.
  • Det spelar ingen roll hur bra du tror att du är på det, jag har fått bättre.
  • Smek baken också. Det tycker jag om.
  • Smid medan järnet är varmt. Den är "klarvaken" på morgonen nu, men när du blir gammal och fet och sugen så gissa om den kommer att sova.
  • Om du sväljer behöver du ju inte oroa dig över att få något i ansiktet, eller hur?
Av Rebecca Nilsson - 31 december 2007 12:37

ATTRAKTION: När man associerar kåthet med en speciell person.


KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET: Det som händer när två extremt kåta, men inte så nogräknade, människor möts.


DATING: En process där man gör av med enorma summor pengar, tid och energi för att lära känna någon, som man inte gillar just nu och kommer att gilla ännu mindre i framtiden.


FÖDELSEKONTROLL: Att undvika graviditet genom att svälja speciella piller, sätta in spiraler, använda kondom och dejta frånstötande män.


BILLIG: Ett ord som används för att beskriva en kvinna med samma sexuella moral som en man.


ÖGONKONTAKT: En metod som används av singelkvinnor för att kommunicera med en man hon är intresserad av. Trots att de har fått rådet att göra det så har många kvinnor svårt att titta män i ögonen, inte nödvändigtvis p.g.a blyghet utan vanligtvis för att en kvinnas ögon inte sitter i brösthöjd.


VÄN: En person av det motsatta könet i din bekantskapskrets som har någon brist som gör det helt olockande att ligga med honom/henne.


LIKGILTIGHET: En kvinnas känsla för en man, uppfattas av mannen som "spelar svårfångad".


INTRESSANT: En mans ord för att beskriva en kvinna som låter honom sköta snacket.


IRRITERANDE OVANA: Vad de små förtjusande egenskaperna, som från början attraherade två människor, blir efter ett par månader tillsammans.


RELATIVITET: Hur attraktiv en person är står helt i proportion till hur oattraktiv din date är.


NYMFOMAN: Vad en man kallar en kvinna som vill ha sex oftare än honom.


NYKTER: Ett tillstånd då det är nästan omöjligt att bli förälskad.

Av Rebecca Nilsson - 31 december 2007 12:21

Fy fan vilken morgon att vakna till, ja vaknar att någon dum en jävel står och smäller raketer utanför. Fick fan värsta spader och sen kunde man ju inte somna om heller och det var det som var det värsta. Så nu måste ja ta och vila middag i eftermiddag istället haha :)


Nej om man skulle gå och locka håret så man har det gjort, men de är dock lite tidigt i med man inte ska vara borta från kl 18. Men åker dock hemifrån kl 17.




Av Rebecca Nilsson - 31 december 2007 11:16

Gott Nytt år önskar jag er alla!


Hoppas att ert 2008 blir fyllt av nya möten och erfarenheter som bär er framåt. Att ni får spendera mycket tid med nära och kära ochatt ni får möjlighet att  leva i nuet för att njuta av livet så mycket som det bara går!


Kramar från mig !



Av Rebecca Nilsson - 30 december 2007 21:02

Nu är nyår och allt de där färdig planerat :P Ska vara hos emelie, emil och therese, niklas. Ser fram emot de riktigt mycket nu faktiskt, hoppas denna nyåren blir lika klockren som förra :)


Har nog en del minnesluckor från nyårs festen ifjor, kommer i alla fall ihåg att ja hade atugrafer på benen och låren och inga leggins. Dock har ja ingen aning om var de tog vägen. Men har ett svagt minne av att de gick sönder så ja tog av mig de. Sen skulle ja ta hand om min kusin med, för de hade ja lovat min faster och så men dock gjorde ja det inte så bra för hon blev jättefull men de ordna upp sig i alla fall. Och vi var hemma kl 6 på morgonen och vi vaknade kl 9.


Sen dagen efter är inget att snacka om, fy fan va piset jag mådde ! Det vart då jag fick min första baksmälla, har nog aldrig haft en sen des. Eller jo på malmö festivalen i sommras. Förstår inte varför alla andra blir bakis utom jag haha :)


Men nu ska ja gå och titta på film på tv med mammi och pappi tänkte jag. Skriver mer när filmen är slut. Fast då kommer de handla om hoooockey <3


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 30 december 2007 19:40

NATURLIG HÅRFÄRG ?

[ ] Rödhårig - 700 kr

[ ] Brunhårig - 200 kr

[x] Blond - 500 kr

[ ] Svart - 100 kr

[ ] Flintskallig - 50 kr

[ ] Annan - 700 kr


ÖGONFÄRG ?

[] Blå - 1000 kr

[ ] Grön - 700 kr

[ ] Grå - 500 kr

[ ] Brun - 200 kr

[x] Annan - 100 kr


LÄNGD ?

[ ] Över 2 meter - 2000 kr

[x] 160-200 cm - 1700 kr

[ ] 160-140 cm - 1500 kr

[ ] 140-120 cm - 700 kr

[ ] 120-100 cm - 400 kr

[ ] Under 1 meter - 200 kr


ÅLDER ?

[ ] 41-60 - 1200 kr

[ ] 31-40 - 1000 kr

[ ] 26-30 - 700 kr

[ ] 21-25 - 500 kr

[x] 18-20 - 200 kr

[ ] 0-17 - 100 kr


ÄR DU ?

[ ] Tvilling eller mer - 3000 kr

[ ] Förstfödd - 3000 kr

[x] Enda barnet - 2000 kr

[ ] Mellanbarn - 1000 kr

[ ] Tredje barnet - 1000 kr

[ ] Andra eller sista barnet - 0 kr


DRICKER DU ALKOHOL ?

[ ] Nej - 4000 kr

[ ] Sällan - 3000 kr

[ ] Bara vid speciella tillfällen - 2000 kr

[ ] Ibland - 2000 kr

[x] Bara på helger - 3000 kr

[ ] Alla andra dagar - 500 kr

[ ] En gång om dagen - 100 kr

[ ] Flaskan är mitt liv - 0 kr


HUR BRA SYN HAR DU ?

[ ] Har glasögon men använder dem inte - 2000 kr

[x] Inga synfel - 1000 kr

[ ] Glasögon - 500 kr

[ ] Kontaktlinser - 200 kr

[ ] Opererat - 100 kr

[ ] Går inte att fixa - 50 kr


FÄRG PÅ BILEN ? [ÄVEN FÖRÄLDRARNAS BIL]

[ ] Rosa - 20,000 kr

[ ] Mörkbrun - 8000 kr

[ ] Guld - 7000 kr

[ ] Grå - 6000 kr

[x*2] Blå - 5000 kr

[ ] Vit - 4500 kr

[ ] Svart - 4500 kr

[ ] Röd - 4000 kr

[ ] Grön - 3500 kr

[ ] Silver - 3000 kr

[ ] Lila - 2500 kr

[ ] Gul - 1000 kr

[ ] Orange - 1000 kr

[ ] Rostig - 150 kr

[ ] Ingen bil - 0 kr


SKOSTORLEK ?

[ ] 45+ - 3000 kr

[ ] 43-45 - 2500 kr

[ ] 41-43 - 2000 kr

[x] 38-41 - 1000 kr

[ ] 38-36 - 500 kr


FAVORITFÄRG ? [DU FÅR VÄLJA 4 OLIKA] -
INTE PÅ KLÄDER!

[x] Röd - 6000 kr

[x] Svart - 1000 kr

[ ] Blå - 450 kr

[ ] Brun - 500 kr

[x] Lila - 2000 kr

[x] Vit - 4000 kr

[ ] Grön - 3500 kr

[ ] Orange - 3000 kr

[ ] Gul - 3000 kr

[ ] Rosa - 1000 kr

[ ] Annan - 500 kr


ANVÄNDE DU EN MINIRÄKNARE FÖR ATT RÄKNA IHOP RESULTATET ?

[ ] Ja - 5000 kr

[ ] Nej, räknade i huvudet - 10.000 kr

[x] Penna och papper - 20.000 kr

[ ] Bad någon om hjälp - 1000 kr


Jag kostar: 52.500 kronor.

Vad kostar du?

Av Rebecca Nilsson - 30 december 2007 13:20

Det blir kanske ändrade planer för dagen, skippar körningen idag och har precis städat klart och även duschat. Så nu håller jag på att klä på mig och göra mig gjordning för det blir hockey sen kanske :)


Så snart måste ja dra igen fast nu ska ja sminka mig och platta håret haha :) Man måste ju se nått sånär bra ut när man ska in till malmö och titta på hockey ;D


Smisk på rumpestumpen



Ovido - Quiz & Flashcards