Alla inlägg under maj 2007

Av Rebecca Nilsson - 31 maj 2007 12:27

Så jävla skönt det är att vara ledig :) Har solat en stund och blev fan asbrun :| Men de gillar jag verkligen så de är lugnt haha. Nej om man skulle hoppa in i duschen och sen göra sig gjordning och ut och gå en runda? det skulle verkligen inte alls vara fel ;D


Jag trodde fan jag skulle ha världens jävla träningsvärk när ja vaknade sen cyklingen igår och de hade jag verkligen inte och de tyckte jag faktiskt va sjukt bra :) Jag blev fan lycklig på något vis haha :) För ja hade fan kvidigt hela dagen idag annars då haha och de hade ingen gillat de vill jag lova.


Ledig till måndag nu så jävla gytt så de är lååång helg hihi, me like :) Nej nu ska ja gå och göra mig gjordning och ut och motionera.

Take care `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 30 maj 2007 18:16

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I“ve learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don“t get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it“s not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that“s weakness in your eyes
I“m forced to fake a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can“t possibly break
When it wasn“t even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don“t get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don“t get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don“t know how to let anyone else in
Because of you
I“m ashamed of my life because it“s empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

Av Rebecca Nilsson - 30 maj 2007 13:39

Du sa att känslorna inte var det samma som förut. Vi skulle fortsätta som vänner, vilket jag inte kan. Jag kan verkligen inte, jag vill men det går inte.

Jag älskar dig så mycket, ingen kan älska dig mer kan jag lova. Jag ser på alla tjejer du har haft nu efter mig och jag vet att du glömt mig. Jag tänker " va fan, jag klarar mig det finns så många fler än honom". Men jag har tänkt så för länge nu och insett att alla sår går inte över.


När du gick tog du med dig den största delen utav mig. Du tog mitt hjärta, fattar du det? Du har tagit det ifrån mig. Och jag vet att du leker med det, du stampar på det. Jag är inte värd ett piss, inte ett jävla skit. Jag tänker jämt att det inte ska vara såhär och att du kommer förstå vad du förlorat. Men hur lönt är det att jag ens tror det? Du vill inte ha mig, du har fått det du ville ha.


Och nu duger jag när du inte har någon annan, När du inte fått röra någon annans hud på allt för länge. Det är då jag duger.. det är inte rätt, allt är så fel. Vad finns det för mening med att jag aldrig ska kunna säga nej till dig? När jag säger " du utnyttjar mig, du har mig i din hand och du vet att jag finns där"


Det enda du svarar är att jag själv är med på det. VAD FAN TROR DU? Vad ska jag göra? När jag ser dessa tjejer du har nu förtiden. Undrar jag alltid, vad har dom nu då? Vad är det som jag inte har den här gången? Och när du kommer till mig, vad är det du saknar hos dom som jag har?

Jag förstår inte, jag gör allt för vara den du vill ha. Verkligen allt..


Jag vet inte varför jag ens skriver detta, för det är helt meningslöst.

Dina och mina dagar är väl över, men du har mitt hjärta i din hand ändå :/

Av Rebecca Nilsson - 30 maj 2007 13:17

Fy fan säger jag bara hahaha :) Jag, Isabell, Johanna L & Angelica började cykla och vi var väldigt duktiga hihi eller i alla fall jag och angelica för vi kom först till sövde där vi skulle fika :P


Det var verkligen jobbigt att cykla, det duggregnade, motvind massa uppförsbackar och ibland komm där någon nedförsbacke men de var faktiskt inte allt för ofta det gjorde det. Men där kom en lång nedförsbacke som jag verkligen gillade sjuuukt mycket hihi :) Rullade långt som tusan så man slapp trampa så mycket, en sak är i alla fall säker och de var att man blev jääävligt varm haha. Men ja vafan de är vell bättre att vara varm än att frysa ;D


Men ja känner det som fan just nu i rumpan, lumskarna, låren haha, Men de var bra träning. Vi cyklade nog mer än 3 mil. för från sjöbo till sövde är det 1 mil haha :)Och vi cyklade mkt mkt mkt mkt mkt läängre än de haha ! Nej nu har man precis duschat och de var jävligt skönt. Nu tänkte jag gå och vila en stund och titta på film. Så att man blir människa igen ;D Sen efter det får jag vell köra mitt kompliteringsarbete i personaladministrationen som verkligen suuuger. HATAR de ämnet haha !


kommer kanske en blogg till ikväll vem vet hahaha xD Jo de är ju bara jag ;D tralalala ;D Take care `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 30 maj 2007 08:03

Usch vädret är helt piss idag, men jag hoppas verkligen vi får finare väder senare idag :) Inte för jag tror vi ska vara ute och cykla så länge för 3 mil går ganska snabbt att cykla. Men nu har vi i alla fall tagit denna dagen till det ;D


Får se vad som händer sen idag, vi ska ju sluta vid lunch. Blir vel sola om de är fint väder ute, sen ska jag grilla flintastek till middag ikväll ;D Sen ska jag nog ut och gå en runda med och kanske träffa Patrik, får se vad som händer ;D Sista dagen i skolan för denna veckan it makes me feel so happy !


nej nu får ja ta och gå och fixa till håret och borsta gaddarna och sen cykla till solvalla och möta upp de andra ;D

Take care `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 29 maj 2007 21:56

Sex har för mig blivit en väldigt överreklamerad grej. Kan verka märkligt, jag gillar sex, men inte så hysteriskt som samhället vill. Man ser olika saker som har med sex att göra varje dag. Är det inte en reklampelare med en tjej/kille med sexiga underkläder, så är det romantiska sexakter i diverse kärleksfilmer, man läser i tidningarna om de bästa ställningarna, hur man gör för att ge sin partner bästa njutningen osv osv.



I en parrelation så är det inte ett unikt fenomen att någon vill ha mer sex och den andra lite mindre. Vissa är osäkrare på sig själv, andra klarar inte pressen utan har sex mot sin egentliga vilja, vissa har extremsex, andra lite blandad. Hur som helst så har jag lärt mig att det finns få par som har "romantiskt filmsex", tydligen så gillar de flesta lite tuffare tag alltså.


Sen tycker jag att det är lite orättvist, för killar har så mycket lättare än tjejer (åtminstone de jag känner) att bli kåta, glömma allt runt omkring och bara köra på.


Dessa undanflykter som vi tjejer har med huvudvärk och trötthet är egentligen inte några undanflykter. Endera så är det så att tjejen inte vågar säga att hon inte vill, eller så är det som hon säger. Har man huvudvärk så är det svårt att ha sex. Känns heller inte så kul om man somnar när man får oralsex...



Sen vet jag många killar som är avundsjuka på de multipla orgasmer som vissa tjejer kan få, dock är den bistra sanningen den att det finns tjejer som aldrig har fått en enda orgasm. Jag tycker det är sorgligt. Sen kan jag helt ärligt säga att jag är lite nyfiken på killars orgasm. Men det är väl för att jag aldrig kommer få veta hur de känns. Men varför ska hela samhället handla om sex? Jag menar, även om inte reklampelare och romantiska komedier skulle finnas, så dör ju inte människorna ut för det. Det är ju inte riktigt så att människan är utrotningshotad direkt...



Jag vet att jag låter bitter, det är jag inte, men jag är så fruktansvärt trött på att allt hela tiden handlar om sex.


------


Nej nu tänkte jag hoppa in i dusche och sen ska ja sova så gott i min älskade säng så jag orkar ut och cykla hela dagen imorgon ;D Men de lär bli bra motion så de är lugnt för mig :) Sov gott sötnosar & dröm sött !

Take care `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 29 maj 2007 17:10

Ja nu är det snart dessa dagarna i skolan för denna veckan över :) Går bara i skolan imorgon med och det gillar jag verkligen, fast då ka vi ut och cykla tre mil med skolan ;D Men klart som fan de ska gå bra, fast de kommer bli varmt men va fan de är smällar man får ta nu när det är sommar :) hihi

Men ma ska inte klaga nu, för jag verkligen älskar värmen!


Nej nu ska man snart dra in och handla något gott man kan ha med sig imorgon :P Sen efter det blir det vell stoppa hörlurarna till ipoden och ut och gå en mil ! Arbetar hårt nu för att jag ska ner i vikt, för jag ger mig inte från jag verkligen är nere. Då kanske jag blir nöjd med min kropp, eller de kanske ja ine blir. Man vet ju liksom inte !

Take car `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 29 maj 2007 13:14

Fy fan va skönt det är nu, har knappt något alls i skolan kvar och det gör mig så jädra lycklig :) Idag hade jag bara två lektioer som då var svenska och engelska.


Efter det begav man sig hem, fixade med min laptop och bredbandet så nu funkar det igen och jag är lycklig som tusan :) Förstår inte hur man kan bli så beroende av en jävla data? :| Det är SINNES


Nej nu ska man kanske ta och städa lite här hemma och sen gå till mamma på hennes jobb och efter det så ska vi handla lite till cykelturen med skolan ;D Får se vad man får för gott med sig hihi :)


Nej usch får göra något viktigare än blogga, kommer kanske nytt senare ikväll ! Take care `´ rebecca -(c

Ovido - Quiz & Flashcards