Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 maj 2007 14:46

Den har innehållet massa mys, shoppande, minigolf, ut och gå och bara njuta av att vara ledig :) och sånt verkligen älskar jag,


Fredag: åkte hemifrån tidigt på morgonen, så man hade ganska ont i rumpan när man väl kom upp till slutstationen ;) haha ! Men sen var det bara att lasta av bilen och in med sakerna, sen vare shoppa som gällde för hela slanten. och sen myste jag och kusinen ute på kvällen vid bäcken med litte gott att dricka. Men sen när man väl skulle sova så skulle ja, Emma, pappa och hennes pappa ligga uppe på loftet, men de gick inte alls bra haha :) för de la och snarka som dårar och flaxa med armarna som om de skulle flyga iväg. Sen att mormor och morfar nedanför snarkade som satan gjorde ju saken ännu värre! så den natten kan man i alla fall säga att man inte alls sov så värst mycket. Max 2 timmar för sen var det skratt och fjant med Emma som gällde resten av natten tills de andra vaknade på morgonen ! lite halvt galet men ja vafan ska man göra om man verkligen inte alls kan sova !


Lördagen: började med en till shoppingtur, nya skor :) men jag fick skoskav av de och det gillar jag verkligen inte! Men väl efter shopping turen var jag så satans trött så jag la mg och vilade i sådär 4 timmar ;D Men ja kan lova et att det var verkligen skönt i med man inte sov så mycket på natten! Sen gick jag och Emma en runda ner till sjön och satte oss och myste och njöt av att solen sken så härligt vid bryggorna, sen efter det gick vi och spelade lite minigolf och naturligt vis förlorade jag denna gången, men man kan ju inte alltid vinna ;D Sist vann jag så hon fick ju ha revansch i år som sagt ;D Sen när vi väl var inne på resturangen och skulle äta så hade jag och emma valt natchos och de fick vi, men vi gav jalapenon och feferonina till pappa som lurade på sig sin stora syster att det var gurka så hon tuggade i sig den men hon blev rödare och rödare i huvudet och om öronen! haha jag lovar vi flabbade som fan åt de, sen skrattade alla andra utom jag och Emma för vi skämmdes som tusan, där var ju massa folk med på resturangen som tittade på oss ^^ Men sen var klockan nio så då gick jag och gjorde mig gjordning för sängen och kröp ner där och nördade mig inne på msn :) men inte för att där var någon rolig inne, haha :) Allt för att fördriva tiden vettu! Men den natten lovar jag att jag sov som en stock, fast jag vaknade tidigt i morse !


Söndag: Vaknade tidigt av att mamma, mormor och morfar satt och snackade och skratta där nere. Så då vek jag ihop allt där jag sovit och la de fint på sängen. och sen tog påslakan och kudden med mig ner, kudden måste man ju ha i bilen på vägen ner så man kan sova :) Men inte för det blev så mycket av sovadet i bilen, blev mer skrattande och lyssna på musik till mobilen dog :(  och nu är jag hemma har nästan packat upp alla mina saker + jag har sorterat i gaderoben för ja skulle få in allt ja handlat :| men inte fan hjälpte det ! Får ändå inte in de :/ får ta och bygga ut min gaderobe :)  


Inhandlat i helgen: jeans, klänning, linne, söta linnen, saker till studenterna man ska till, skärp, väska, sycken, smink, parfym, två söta nallar som kan sitta i min säng, ny lapa som ja kan ha i fönsterkarmen, lampskärm till lampan, hygienartiklar, sminkbortagning, diadem, scarfs, hårsnuddar för det behöver man alltid, eller i alla fall jag för jag lyckas alltid göra av med dem och även en trippeltång så ja kan få mitt hår fint när man ska bort :)


Så en denna helgen har varit sjut lyckad, massa god mat och trevliga stunder och massa fjanterier och bus med Emma :D

Lördag:

Ovido - Quiz & Flashcards