Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Rebecca Nilsson - 29 mars 2007 21:56

Jag saknar dig som fan :/ Nu är det torsdag och jag har fått rea på
en massa prov och sånt i skolan. Jag är verkligen nöjd med min prestation
på det. För det har gått mycket bättre än vad jag förväntade mig haha xD
har verkligen funnit något jag brinner för och det är turism och geografi
och även såklart min träning med. Sedan har ja ju även min familj och
mina vänner som jag älskar mer än något annat på denna jorden !  

Idrotten idag i skolan tog verkligen kål på en, hade fotboll i 1 timme och 20 min. vi var 3 pers i varje lag så det var att springa fram och tillbaka som en jädra dåre som sagt ! och nu är jag så äckligt seg i hela kroppen + att jag har världens fetaste vattenblåsa mitt under som gör cp ont när man går :/ Tänkte ut och gå en runda men det får vara med den saken!


 

Men först ska jag i alla fall göra klat skolarbete så jag slipper göra det på lovet
som en dåre. För då ska jag jobba, vara med mina älskade vänner, festa ochn klarar man det?
klart man gör det, för man kan allt. det är bara viljan som ska vara där !

Ovido - Quiz & Flashcards