Alla inlägg den 13 april 2008

Av Rebecca Nilsson - 13 april 2008 21:55

Dagens humör: Underbart

Dagens borde: Träna

Dagens frisyr: plattat, lite halvruffsigt

Dagens klädsel: Jens shorts, linne ^^

Dagens planer: Titta på film, duscha , soba

Dagens vill ha: Massa ny kläder

Dagens längtan: Österrike 2-10/5, turkiet 14-21/5 och studenten 5/6

Dagens beroende: Datan, mobilen

Dagens tråkigaste: Lägga sig tidigt

Dagens personer: Robin , Danne & Thessan

Dagens irritation: ör lite sömn

Dagens kommentar: Varför tror du jag är blond?


Dagens låt: Har faktiskt inte haft någon sån för e gångs skull

Dagens vän: Min älskade Emmy , jag ska till turkiet med :)

Dagens onyttiga: Cola zero

Dagens dryck: Kaffe, vatten och flädersaft

Dagens middag: Har inte ätit någon middag idag. Orka inte

Dagens bästa: Min famil

Dagens sämsta: Ny jobbvecka framför sig

Dagens babe: Hemligstämplat ^^







Av Rebecca Nilsson - 13 april 2008 21:49

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen.

Blev ju inte så många timmar sömn natten till idag.

Somnade lite över 3, sen vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om.


På tal om annat så åker min älskade vän Thessan till Israel imorgon kl 16.30 från kastrup , hon ska vara borta i 7 veckor. Hur ska man klara sig?

Men de blir nog bra ska vi se, har lovat henna ja ska uppdatera från mina resor när jag kommr hem :) Så de måste jag hålla!


Sen har även de jävla tankara och funderingrna kommit igen,

jag blir så gråhårig av det.

Jag vill ha ett liv där man slipper alla dessa tnkar och funderingar.


Sov gott mina små hjärtan+ ni andra :)


I miss you  =/

Av Rebecca Nilsson - 13 april 2008 21:15

Nu är det redan söndagkväll.

Vilket betyder att det är en ny jobbvecka imorgon.


Ligger halvt död i soffan där nere och tittar på tv nu.

Hoppa ner i sängen hade verklige inte varit fel nu ska ja berätta.

Så funderar faktskt på om jag ska bege mig in i badrummet och klä av mig, hoppa ner i mitt nattlinne och sen borsta tänderna.


Tittade även på fotbollen mellan mff-tff.

Helt jävla värdelösa är vad malmö är!

Har även kommit på att jag har tröttnat på fotboll.

och då ska de ha gått långt.

Ovido - Quiz & Flashcards