Alla inlägg den 20 april 2008

Av Rebecca Nilsson - 20 april 2008 19:21

Nu tänker jag bege mig hemifrån,

ska köra till Linn.


Så hon och jah ska ut och motionera ;)

Var länge sen faktiskt ;)

Funderar på att ladda på massa bra musik på min ipod och ut och gå milen varje dag nu i veckan i med jag slutar tidigt ;D


Måste ju ut och motionera inför stranden ;D



Av Rebecca Nilsson - 20 april 2008 18:42

På tal om annan skit så har jag värdens sämsta tider på jobbet nästa vecka.

Man håller fan på att gå under.

Börjar runt kl 4 på natten och slutar inte från senast kl 13.

Snacka om att man kommer vara lagom trött på kvällarna.

Sen har man ju iofs hela dagen på sig till annat.


Så de blir väl ut och motionera som kommer gälla för hela slanten

och även sola. Måste få mig en ordentlig bränna innan ja beger mig till Turkiet :)

 Måste även vara brun tills på onsdag,

då ska jag och Thess bege oss till The studio, för er som inte vet vad det är så är det ett av sveriges största make over företag.

Där ska hon och ja spänndera ca 2 timmar, de kommer både sminka oss och ta massa kort.

Funderar på att handla med mig någon bild hem.

Fast får se om de blir några bra ^^


Av Rebecca Nilsson - 20 april 2008 18:35

Jag har nog varit värden sämsta människa på att uppdatera min blogg.

Har knappt tid för datan längre känns det som.


Spännderar mesta tiden i bilen eller på Malmö airport.


Fredag: skulle egentligen bege mig till en annan del i sverige. Men de vart inte så. Nathalie kom till mig istället så hon och jag körde in och hyrde film och innan vi startade filmen körde vi runder och bara gled :) Njöt av det fina vädret.


Lördagen: Jag och nathalie vaknade av att mamma står och skricker att nathalie ska på anställnings intervju halv elva. Sen fick man ju bege sig upp ur min älskade säng och ut i det fina vädret. Där man skulle städa skogen. Förstår egentligen inte varför man gör något sånt. Men de vart ganska bra. Sen körde man mamma och pappa ner till ystad, sen var jag och mika taxi till Sara och Jessika som skulle till bar a bar. Har nog aldrig fått så mycket blickar på mig som den kvällen. Jag och mika körde runder i ystad för vi skulle ha mjukglass, men tror ni de var någon som funkade? Icke! Körde i mamma och pappas rent nya volvo. Därav kommer blickarna ^^


Söndag: Ja idag har man inte gjort så mycket, sovit länge, städat, tvättat, vikt tvätt, grillat, ska snart ut och tvätta min bil. För den ser ut som fan.


Ganska lyckad helg ändå.

Fast det var annat som var inplanerat.

Sötnos, ja lovar dig.

Vi ses nästa gång :)


Ha en underbar söndag kväll :)

Pusssar

Ovido - Quiz & Flashcards