Alla inlägg den 16 april 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 april 2008 13:49

Har nästan precis kommit hem,

Sitt här nu och väntar på att Cassandra ska ringa så vi kan ut och ta oss en runda.

Ska köra in och ta ut pengar sen får vi se ^^

Måste ju hem och fixa till mig för jobbet med.

Jobbar längre idag. mellan 16.30 -23.00  kommer jag finnas på Malmö Airport, för er som vill veta det ;D


Men nu har ja inte tid att sitta här längre,

ska gå ner där nere och strycka, sen fixa till mina kläder och skor!

Efter det blir det tvätta håret, för de ser verkligen ut som fan vill jag tala om. Och man kan inte komma till jobbet och se ut som en fågelskräma i håret precis.


Ha de kalas :)

Puss och kram,

Av Rebecca Nilsson - 16 april 2008 07:44

Usch, jag är verkligen helt slut.

Min mage värker så jag håller på att dö.

Sen hjälper ju inte tabletterna heller :(

Hatar mensvärk.


Varför ska de alltid vara lika segt att be ge sig till ungdomsmottagningen.

Måste dock ringa dit idag och beställa en ny tid.

För har bara en karta kvar med p-piller,

vilket inte är så bra ^^

Sa hoppas på att hon har någon tid de kommande dagarna :)

Haha :)


Hoppas att solen snart tittar fram,

för då blir man mer positiv av det hela faktiskt ^^

Solen värmer en och då får man atumatiskt spring i benen.

Får ju den underbara vår/sommar känslan i mig då.

Så de kan fan inte bli bättre, 

eller jo det kan det. Fåglarnas kvitter, blommor och blad som håller på att slå ut i blom :)


Ha en underbar onsdag :)

Kyss och smek !  



Av Rebecca Nilsson - 16 april 2008 07:06

Vaknade precis, kändes skönt att få sova längre idag och jag kände även att min kropp behövde det. Fast ändå sitter jag och gärpar. Nu ska jag sätta på kaffe, klä på mig, slänga i mig något att äta och sen borsta tänderna. Vad ska man annars göra idag :( Men jag kommer säkert på något bra ska du se :) ha de underbart. Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards