Alla inlägg den 23 april 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 10:22

På tal om annat fick jag nästan precis ett sms av Emmy , där det stod att om3 veckor sitter vi på planet till turkiet.


Och nu vid denna tiden om 3 veckor har vi landat i antalaya.

Kanske till och med sitter på bussen till Alanya.


Slår vad om att när jag och Emmy kommer fram till hotellet och har fått vårt rum, så ska vi springa ut och slänga oss i poolen eller dra till stranden. Fast det är nog mer stranden det lutar åt.


Emmy och jag har redan planerat våra dagar där nere.

Dagen börjar med att vi går upp kl 8, går och äter frukost. Efter det beger vi oss upp på rummet för att hämta väskan och allt det där och sen dra ner till stranden där vi ska lígga till kl 16-17, vi ska riktigt steka oss i cocosolja, för vi ska vara äckligt bruna när vi kommer hem.

Fast har redan den kännslan av att jag kommer vara äckligt solbränd och sen sjukt ljust hår, typ slår vad om de kommer vara nästan vitt :(

Fast till studenten kommer det vara fint att vara som en pepparkaka och sen ljust hår + en vit klänning :)


När vi åker ner till turkiet så ska vi redan ha våra bikinis på ^^

Låter galet, jag vet. Men de är så jag och Emmy är och de kan inte vi hjälpa :)


Längtan dit är nu sjukt äcklilgt stor !

Sen när man kommer hem lär man vara en pepparkaka,

vilket får en att må så sjukt underbart :)


Fast innan jag drar till turkiet ska ja bege mig en vecka till lägenheten i Zell am See. För er som inte vet var det är så är det en skidort i Österrike.


Det sägs att där nere är ca 20 grader nu.

Så man kommer kanske få en och annan solbränna redan där.

+ jag ska bege mig upp på kaprun och åka skidor.

Tror det blir åka skidor i shorts och linne då faktiskt , men ja får se ^^


Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 10:14

En sak till,

ursäkta mig för jag har varit så seg på att uppdatera min blogg.

Nu lovar jag att jag ska bli bättre.


Har liksom inte fått min tid att räcka till och då har de blivit datan som jag dissat tyvärr.

men nu är det andra bullar som gäller :)



Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 10:12

Vilket under ska jag få tala om.

Thess vakna före mig och det brukar akldrig hända.

För jag är en riktig morgon människa.

Men när hon gick upp ur sängen la jag och mös med hennes kattunge.

Så äckligt söt.


Han tog tassarna för ögonen och sen slickade han en på näsan.

Fast efter ett tag kunde jag inte mysa med han längre för jag kände hur det börja klia i både ögon och näsa. + att jag kände mina ögon var påväg att svullna upp och det hade vekligen inte varit trevligt ska ja tala om.


Sitter häri nattlinne nu, funderar på om man skulle klä på sig och äta frukost. För vi ska ju dra här ifrån om 1 timme ca.

Då ska vi först köra hem till mig och hämta mina kläder, skor och assesoarer + jag tänkte även måla mina naglar.

Och efter det bär det av till västra hamnen i malmö.

Till the studio på 12e våningen i torning turso ;D


Är så sjukt nyfiken på allt som komma ska.

Hur de kommer sminka en, hur håret kommer se ut och även bilderna de ska ta. Men en sak är säker att jag kommer ha med min kamera dit och ta bilder. + att jag förmodligen kommer lägga upp de ikväll när man kommer hem. Vet faktiskt inte hur lång tid de tar i malmö, de sa upp til 3-4 timmar och ska vara där kl 14. Så då lär man ju inte vara klar från kl 17-18, sen tar det 40 min hem, ska nog lämna Thess hemma med så då tar det typ 1 timme och 20 min .


Men nu har ja inte tid att sitta här mer och tjöta,

ska hoppa i kläderna, dricka kaffe och äta lite aprikos kräm och känna mig som barn på nytt ;D


Ha det underbart sötnosar ,

Pusssar


Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 09:55

Vilken gårdag :)


Det började med att gå upp kl 3 på natten, för att man skulle vara på jobbet kl 5 på morgonnen. Sen slutade man dock kl 11, vilket var underbart ;)

När jag sitter i bilen vid typ genarp tror jag att det var så ringer jag thess och har världens ide. Att jag kommer ut till henne igårkväll då och sover där till idag. Vilket det verkligen blev med.


Efter ett tag kom madde hit, när hon kom fikade lite sen bär det av ut i det fina vädret och tvätta bilen. Som blev lite bättre än innan.

Fast långt ifrån helt ren.

vilket vi så när jag och damerna hade varit ute och "kör bort vattendropparna".

Innan kvällen var slut blev det mycket skratt och många kramper i magen. Jag till och med skratta så jag grät. Det ni.


Sen snackade ja i tele med en sötnos typ halva natten.

Men de gjorde inte mig något :)

Fast dock kände jag mig osocial tyvärr. Men får ta igen de sen idag :)

Kan det inte bli söndag :)  



Ovido - Quiz & Flashcards