Alla inlägg den 14 april 2008

Av Rebecca Nilsson - 14 april 2008 14:21

Sitter nu och snackar med thess.

Både hon och jag funderar på att flytta till sthlm sen tsm.

Stå på egna ben och samtidigt leva livet.

Men jag tror inte de kommr bli så.


Utan ja kommer nog dra mig till västkusten istället ^^



Av Rebecca Nilsson - 14 april 2008 12:29

Detta är helt sjukt.

Vilket samhäll vi lever i nu.


Förstår inte hur folk kan ha mage att göra något sånt.

Att sexuellt utnyttja någon och sen döda de.

Sen är det itne nog med det utan även att de "slipper" in i fängelset för att de räknas som psykiskt sjuka är helt jävla fel..

För när de får psykiskvård och de räknar de som friska så kommer de ut!


Det tycker inte jag är ett tillräcklilgt straff!

när de gäller mord, tycker jag de ska dö på exakt samma vis som de personerna som de har mördat.

Visst, jag kan hålla med om att de låter hård. Men de är rättvisst.

Fast de kan man inte säga att livet är tyvärr.

Tror nog att de finns massa personer som håller med mig med den saken faktiskt.


Mina tankar och varmaste tröstkramar går oavkortat till Englas närmaste.

Av en ängel är du kommer, av en ängel ska du åter bli.



Rip Engla

Av Rebecca Nilsson - 14 april 2008 12:22

På tal om annat fick jag nästan precis ett sms av Emmy , där det stod att om 1 månad sitter vi på planet till turkiet.


Och nu vid denna tiden om en månad har vi landat i antalaya.

Kanske till och med sitter på bussen till Alanya.


Slår vad om att när jag och Emmy kommer fram till hotellet och har fått vårt rum, så ska vi springa ut och slänga oss i poolen eller dra till stranden.

När vi åker ner till turkiet så ska vi redan ha våra bikinis på ^^

Låter galet, jag vet. Men de är så jag och Emmy är och de kan inte vi hjälpa :)


Längtan dit är nu sjukt äcklilgt stor !

Sen när man kommer hem lär man vara en pepparkaka,

vilket får en att må så sjukt underbart :)


Fast innan jag drar till turkiet ska ja bege mig en vecka till lägenheten i Zell am See. För er som inte vet var det är så är det en skidort i Österrike.

Det sägs att där nere är ca 20 grader nu.

Så man kommer kanske få en och annan solbränna redan där.

+ jag ska bege mig upp på kaprun och åka skidor.

Tror det blir åka skidor i shorts och linne då faktiskt , men ja får se ^^



Här kommer en bild från sommaren 06, när jag var nere hos mina kusiner i Marbella/Puerto banus utanför Malaga mot gibraltar.

Dock är de synd bilden är så suddig,

min kära kusin nathalie vet i alla fall varför bilder är fotograferad xD


Ge mig österrike 2-10 maj & Turkiet 14-21 maj

Av Rebecca Nilsson - 14 april 2008 12:11


Dessa kläder hade jag tänkt inskaffa mig när min lön kommer i slutet av månaden. Om ni är nyfikna på var jag hittat de så är det på www.nelly.se !


Behöver faktiskt ha en hel del nya kläder till våren/sommaren.

Fast har iofs redan handlat en hel del, men jag nöjer mig typiskt nog aldrig :/

Av Rebecca Nilsson - 14 april 2008 11:13

Nu är det måndag igen,

skulle egentligen jobbat men ja orka verkligen inte.

Min kropp den värker.

Tror jag har tagit ut mig för mycket med att jobba 14 dagar i sträck.


Så nu sitter jag i soffan,

tittar på tv och tar allmänt lugnt.

Orkar verkligen inte göra mer ska ja tala om.

Men innan mamma kommer hem ska jag ha städat och tvättat,

så de är väl lika bra att man börjar med det snart.


På tal om annat, var tog solen vägen innan? :/

Den som lyste och värmde så bra när man vaknade imorse.

Men ja den kommer väl fram snart igen!


Men nu ska jag ut och se om det har kommit någon post.

Inte för jag skulle kunna tro det. Men ändå !


Ha en underbar måndag :)

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards