Direktlänk till inlägg 23 april 2008

En dröm ska bli verklighet

Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 10:12

Vilket under ska jag få tala om.

Thess vakna före mig och det brukar akldrig hända.

För jag är en riktig morgon människa.

Men när hon gick upp ur sängen la jag och mös med hennes kattunge.

Så äckligt söt.


Han tog tassarna för ögonen och sen slickade han en på näsan.

Fast efter ett tag kunde jag inte mysa med han längre för jag kände hur det börja klia i både ögon och näsa. + att jag kände mina ögon var påväg att svullna upp och det hade vekligen inte varit trevligt ska ja tala om.


Sitter häri nattlinne nu, funderar på om man skulle klä på sig och äta frukost. För vi ska ju dra här ifrån om 1 timme ca.

Då ska vi först köra hem till mig och hämta mina kläder, skor och assesoarer + jag tänkte även måla mina naglar.

Och efter det bär det av till västra hamnen i malmö.

Till the studio på 12e våningen i torning turso ;D


Är så sjukt nyfiken på allt som komma ska.

Hur de kommer sminka en, hur håret kommer se ut och även bilderna de ska ta. Men en sak är säker att jag kommer ha med min kamera dit och ta bilder. + att jag förmodligen kommer lägga upp de ikväll när man kommer hem. Vet faktiskt inte hur lång tid de tar i malmö, de sa upp til 3-4 timmar och ska vara där kl 14. Så då lär man ju inte vara klar från kl 17-18, sen tar det 40 min hem, ska nog lämna Thess hemma med så då tar det typ 1 timme och 20 min .


Men nu har ja inte tid att sitta här mer och tjöta,

ska hoppa i kläderna, dricka kaffe och äta lite aprikos kräm och känna mig som barn på nytt ;D


Ha det underbart sötnosar ,

Pusssar


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards