Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Snart jävlar bär det av :)

Av Rebecca Nilsson - 23 april 2008 10:22

På tal om annat fick jag nästan precis ett sms av Emmy , där det stod att om3 veckor sitter vi på planet till turkiet.


Och nu vid denna tiden om 3 veckor har vi landat i antalaya.

Kanske till och med sitter på bussen till Alanya.


Slår vad om att när jag och Emmy kommer fram till hotellet och har fått vårt rum, så ska vi springa ut och slänga oss i poolen eller dra till stranden. Fast det är nog mer stranden det lutar åt.


Emmy och jag har redan planerat våra dagar där nere.

Dagen börjar med att vi går upp kl 8, går och äter frukost. Efter det beger vi oss upp på rummet för att hämta väskan och allt det där och sen dra ner till stranden där vi ska lígga till kl 16-17, vi ska riktigt steka oss i cocosolja, för vi ska vara äckligt bruna när vi kommer hem.

Fast har redan den kännslan av att jag kommer vara äckligt solbränd och sen sjukt ljust hår, typ slår vad om de kommer vara nästan vitt :(

Fast till studenten kommer det vara fint att vara som en pepparkaka och sen ljust hår + en vit klänning :)


När vi åker ner till turkiet så ska vi redan ha våra bikinis på ^^

Låter galet, jag vet. Men de är så jag och Emmy är och de kan inte vi hjälpa :)


Längtan dit är nu sjukt äcklilgt stor !

Sen när man kommer hem lär man vara en pepparkaka,

vilket får en att må så sjukt underbart :)


Fast innan jag drar till turkiet ska ja bege mig en vecka till lägenheten i Zell am See. För er som inte vet var det är så är det en skidort i Österrike.


Det sägs att där nere är ca 20 grader nu.

Så man kommer kanske få en och annan solbränna redan där.

+ jag ska bege mig upp på kaprun och åka skidor.

Tror det blir åka skidor i shorts och linne då faktiskt , men ja får se ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards