Alla inlägg den 2 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 2 december 2009 23:31

Nej funderar på att krypa ner i sängen trotts allt ändå, finns inte så mycket att göra vid datan samt att jag börjar bli lite trött.


Godnatt sötnosar, sov gott :)

Av Rebecca Nilsson - 2 december 2009 22:22

Shoppingturen i Lund blev ganska så billig, handla ett par målvaktshandskar och ett par inomhusskor till fotbollen. Dock får jag tillbaka pengarna för målvaktshandskarna av klubben sån tur är. Så nu ska jag passa på att gå in skorna med så jag inte får massa skav av dem. Bilder på det lägger jag ut imorgon :)


Nu sitter jag och gör inte så mkt, är inte trött för fem öre så lär inte somna från sent ikväll. Tänkte bege mig upp tidigt för att dra till gymmet i 1 timme, sen blir det hem och duscha och lite sånt smått innan jag beger mig till Skivarp för att vara lite med Elin. Vi hade tänkt ta oss en promenad och sen blir det lite prat mellan himmel och jord som vanligt antar jag :) Men sånt gillas så det har jag inget emot.



Av Rebecca Nilsson - 2 december 2009 10:44

Har precis tittat på film och duschat, har även pratat med min chef nu om tider fram till årskiftet. Snacka om att jag fick en jäävla massa, men det är skönt att tiderna rullar in :) Fast även om jag kommer få jobba nästan alla helger så gör inte det mig något, bättre och tjäna pengar än vara ute och göra av med en massa. Visst det kanske är tråkigt att alltid jobba på helgerna, man vill ju vara ute och ha roligt med vännerna med.


Funderar på att gå och göra mig iordning, Sara och jag kanske ska bege oss till Nova Lund och shoppa lite. Dock ska jag bara kolla efter nya målvaktshandskar och nya fotbollskor som man kan ha inomhus.

Av Rebecca Nilsson - 2 december 2009 08:07

Godmorgon godmorgon sötnosar. Har ni sovit gott? Det har minsann jag gjort, vaknade vid halv åtta och ville inte gå upp ur sängen så har legat och dratt mig i nästan 40 min. Men det är så skönt.


Faktiskt så känner jag inte så mkt i kroppen som jag trodde jag skulle känna. Men det kommer kanske. Får bege mig ner och äta något, starta bilen och byta om och sen bege mig till gymmet med Pamela.

Ovido - Quiz & Flashcards