Alla inlägg den 5 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2009 15:01

Är på jobbet nu, är inte alls sugen på att jobba, Känner mig som ett levande monster. Men så blir det väl med för lite sömn och en massa äventyr. Alla säger att man klarar så mkt mer när man är ung, men det vetifan om jag kan hålla med om.


Men nu får jag väl återgå till jobbet.

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2009 13:32

Det finns ingen lycka som går upp
mot glädjen att finna ett hjärta
som förstår

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2009 13:29

Hur ska  man förklara något så någon annan förstår vad jag menar. Det är svårt att beskriva känslor i ord. Denna kris som jag är mitt uppe i har hittils gett mig så sjuk mycket nya erfarenheter även en hel del nya insikter om livet. Det är saker man läst men aldrig förstått. Jag  är väldigt stolt över den person jag är idag. Jag vill inte bli den jag en gång har varit, den tiden är för bi och de är jag sjukt glad över :)


Jag har funnit allt de där nu i mitt liv som ger mig styrka och mod och även funnit en massa som älskar mig för den jag är :)


Det är svårt, men jävligt rätt. Livet handlar om upp och nergång inget jävla grådask.. 

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2009 13:22

Nu är väskan packad, uniformen är sturken och på, ska snart bege mig ner och plocka undan lite innan jag ska bege mig till jobbet.


Är inte alls sugen på att jobba, men det är ju enormt fina pengar på helgen + att det bara är tre flygningar jag ska ha så jag ska nog klara mig. Tyvärr så hinner jag inte lägga upp bilderna idag, så får göra det imorgon. Hoppas ni klarar er utan att se dem.



Av Rebecca Nilsson - 5 december 2009 11:20

Så nu är man lite mer människa än vad man var när man vaknade vid halv nio tiden, dock gick inte jag och elin upp från vid 10 ändå. Skönt och ligga kvar och dra sig en stund.


Har i alla fall fått i mig frukost, dricka ska snart borsta tänderna, bädda sängen och sen göra mig klar för att köra hem. Ska hoppa in i duschen snabbt och packa väskan, ska ju sova på jobbet eftersom jag jobbar 14.30-01, 5.30-17 Känns inte riktigt lönt att köra hem där i mellan när man har 3.5 mil till jobbet.


Så jag känner på mig nu att jag inte kommer må riktigt bra när det är söndagkväll, kommer ligga som en död sill i soffan och tror jag kommer däcka där ganska så snabbt. Men man är ung och frisk så man får ju ut på sina äventr ibland :)


Ovido - Quiz & Flashcards