Alla inlägg den 9 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 9 december 2009 22:55

Har precis tittat på champions league med pappa och farfar, men den matchen var inget speciellt att hurra för. Barcelona spelade inte värst bra och Zlatan stod still rätt så mkt, men han kom in mer och mer i matchen mot slutet.


Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska krypa ner i sängen eller hur jag ska göra, med tanke på att jag jobbat 10 timmar idag och ska vara på gymmet vid 7.30 imorgon så borde jag sova. Känner att jag börjar bli ganska så trött med, kanske skönt och krypa ner i sängen och somna direkt för en gångs skull.


  

Av Rebecca Nilsson - 9 december 2009 19:12

Var fullt upp på jobbet hela dagen, så nu är man helt slut i kroppen.


Min mamma är för söt, hade hänt en trafik olycka mellan sjöbo och malmö, mamma var tvungen att ringa och kolla så det inte var jag som hade varit med i den. Så hon blev lugn när jag svarade i mobilen. Var till och med fortfarande kvar på jobbet då.

Så när jag skulle hem fick jag sitta i bilkö i ca 30 min, vilket var mindre skoj. Hatar verkligen när sånt händet.


Har i alla fall fått mat i magen, ska snart slänga mig i soffan och titta lite på tv tänkte jag.

Av Rebecca Nilsson - 9 december 2009 08:19

Så nu är man på Malmö Airport och jobbar. Rätt så skönt att komma upp i tid, men det värsta är att nu fram till tolv finns det nästan ingenting att göra.


Men får väl återgå till arbetet =)

Ovido - Quiz & Flashcards