Alla inlägg den 4 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2009 17:27

Mamma ringde precis och de var på väg mot Sjöbo, så får bege mig ner till bilen nu snart och hämta henne.


På tal om annat så är jag äckligt mätt sen pappa och jag åt taco, men riktigt gott var det och bra för då kanske jag inte får världens fylla ikväll heller ;) Har med mig kameran, så några bilder kommer jag bjuda på när jag kommer hem imorgon.


Ni får ha en riktigt underbar fredag :)


Av Rebecca Nilsson - 4 december 2009 14:33

När jag kom ut ur affären och satt i bilen så kom jag på att jag hade glömt handla majs så ringde pappa så han fixar det.


Kvällens klädesplagg är valda, blir ett par satinbyxor, ett halterneck linne och sen får jag se vad jag har för mer tröja, antingen blir det en kofta, midjekort jacka eller borlero.

Tänkte i alla fall locka mitt hår lite grann, lägga en sotig make up runt omkring ögonen och sen en rosa/röd rouge. Tycker det är snyggt med den nu när det är lite rått och kyligt ute.


Men nu ska jag i alla fall fixa till mina naglar tänkte jag. Funderar på om jag ska bygga på dem hemma själv. För jag har allt jag behöver till det, eller om man ska köra på ett fint nagellack istället. Får se vilket det blir, är ju fint vilket som :)

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2009 12:10

När du ser tillbaka på ditt liv,
kommer du att förstå, att de ögonblick
då du verkligen levt är då du har uträttat
något av Kärlek

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2009 12:03

Promenaden var härlig, även om jag själv fick gå. Sara var tvungen att jobba men inte hindra det mig från att ta en promenad.


Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen bege mig till byn igen för att handla lite till middagen ikväll. Som då blir taco, dock är det bara jag och pappa som ska äta för mamma är i Smålandstenar på julbord med sitt jobb. Sen kan jag ju alltid ta med mig rester till jobbet, för jobbar ju hela eftermiddagen/kvällen imorgon och sen hela dagen på söndagen.


När jag kommer hem från affären tänkte jag dyka i gaderoben och se om jag hittar något jag kan ha på mig ikväll på festen.


neerdie

En gammal och flummig bild på mig. Men den bjuder jag på =)

  

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2009 09:22

Vaknade för ca en timme sen, var riktigt skönt att sova så länge utan att vakna av sig själv fyra hundra gånger innan. Tror jag hade kunnat sova längre om inte mina kära grannar hade stått och hamrat.


Nu ska jag snart gå och göra mig iordning, äta frukost och vänta på att Sara ska ringa så vi kan bege oss ut och gå nästan en mil. Ska faktiskt bli riktigt skönt, ska försöka leta reda på skoskavsplåster först.

Ovido - Quiz & Flashcards