Alla inlägg den 13 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 13 december 2009 21:40

Förlåt mig. Men jag har varken haft tid eller lust att sitta vid datan i helgen. Har jobbat som en idiot och sovit allt för lite. Så nu sitter jag här och funderar om jag ska krypa ner i sängen eller inte, ska ju vara på gymmet vid 7.30 imorgon tänkte jag. Får ju passa på att träna på dagen när man ska jobba eftermiddag.


Sen efter gymmet blir det hem och duscha, fixa med bredbandet eftersom mamma och pappa handlade nytt trådlöst bredband igår så tycker dem jag ska fixa med det eftersom jag kan mer än dem och sen blir det göra sig iordning för att jobba 5timmar och 30 min :)


Så jag har fullt upp imorgon men den är skönt när man har det tycker jag i alla fall. Men tror det är fler än jag som uppskattar det faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards