Alla inlägg den 11 december 2009

Av Rebecca Nilsson - 11 december 2009 14:15

Idag är det 3 månader sen min älskade gammelmorfar dog, kan verkligen inte förstå det. Men den tiden kommer väl.

Snart ska vi i alla fall åka till Sundsvall/ljungaverk och hjälpa gammelmormor att flytta eftersom hon inte klarar av att bo kvar i huset så ska hon flytta till en lägenhet, men ett kanon läge för henne. Så det känns skönt.


Ibland har jag sånna dagar jag inte vet var jag ska ta vägen, tårarna bara rinner ner från min kind och alla tankar snurrar i mitt huvud. Och sen att se filmen från min barndom precis var nog det dummaste jag kunde ha gjort. För nu slutar inte tårarna att rinna. Tur mamma kommer hem snart så jag kan prata lite med henne.



Av Rebecca Nilsson - 11 december 2009 14:09

               


Bilderna kanske inte är världens bästa. Tog de med mobilen när jag tittade på film sen jag var liten. Dessa är under sommaren 1990 :)   


Jag personligen tyckte jag var väldigt söt när jag var liten, vad tycker ni? :)

Av Rebecca Nilsson - 11 december 2009 10:33

Jag gick upp vid lite över sju, käkade en knäckemacka och drack ett glas mjölk, där efter gjorde jag mig iordning för gymmet mellan kl 8-9, sen har jag inte gjort så mkt mer än tittat på tv.


Ska snart ställa mig och göra lite mat som jag kan lägga i lådor och ha med till jobbet i helgen. Tänkte även baka pepparkakor :)

Ovido - Quiz & Flashcards