Alla inlägg under april 2008

Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 16:19

Idag är jag verkligen barnslig.

Tittar på en barnfilm ^^

På andra sidan häcken, men dock är den rolig.

Skrattar som fan, har inte skrattat på ett tag så det är dags nu.


+ att jag har lyckats få min mens.

Det suger ännu mer.

Mensvärk, irriterad och tar åt mig för lätt.

+ att jag har ett riktigt sug efter sötsaker så mamma kommer hem med ett choklad och cola till mig när hon kommer hem.

Riktigt mumsigt ska jag få tala om!


Men nu ska ja släppa ut katten för hon jamar som aldrig förr ^^

Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 10:36


Ja, varför inte? ;D

Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 09:46

Sårad, glad, besviken, nyfiken, förväntansfull m.m

Det är en del ord som kan förklara hur jag känner mig nu.

Har så mycket blandade känsor i mig nu så jag vet inte vad ja ska ta mig till.

Ena sekunden känns allt prima skina och går kanon bra, andra dagar suger så äckligt mycket och då kommer dessa tankar jämnt :/

Förstår inte varför ja ska kastas till den negaiva sidan när jag är ledig från skolan och praktiken! 



Förstår egentligen inte varför jag pratar med dig, när man redan vet att du kommer sparka eller sätta en kniv i ryggen på mig (ytterligare en gång)!

Hur kan ja egentligen ha öppnat mig för dig som jag har, det är helt ofattbart, men nu är det slut! Det jag ser när ja tänker på dig är en falsk, idiotisk, egoistisk, kaxig, nerverderande människa.

Har förlåtit dig innan, men nu är det verkligen över.

Så snälla dra åt helvete.

Hade du varit i min närhet nu hade ja velat smälla dig. Fast jag slår inte på skit för det stinker..

Vissa stunder/personer kan ja ha väldigt lätt att förlåta, men jag tror det beror på att jag är rädd att förlora de. Fast egentligen spelar de ingen roll om jag gör det, för att leva med personer som sparkar en i ryggen så fort man vänder den är inte roligt heller.


Jag vet själv om att jag har varit för snäll, men den snälla Rebecca kommer försvinna. Jag tjänar ju inget på att vara snäll när man bara får skit tillbaka.





Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 09:41

Nej nu ska ja sätta mig för en gångs skull och plugga lite till innan jag beger mig till skolan och skriver provet.

Har prov på 4 kap i rättskunskap idag,

känner dock inte för det, men ja verkligen måste.

Så ni får hålla tummarna för mig !


Gah, och nu när man tittar ut jo vad ser man inte då om massa gråa moln som är påväg hit :/

Jag som vill ha sol och värme.

Dock får jag det snart men ändå.



Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 08:55

Innan jag ska ut och gå en runda i det härliga vädert :) 


Här ligger vi och vilar middag ;D


Hemskt ;D


Jag utan smink, inte för de syns så mkt men ändå!


Jag innan utgång i malmö




Av Rebecca Nilsson - 9 april 2008 08:12

Jag får snart spader.

Varför ska man vakna så äckligt tidigt fast man är ledig :(

Jag har aldrig lyckats förstå de riktigt.

Antar det var för solen lyste mig rakt i huvudet som jag vaknade.


Skönt man är ledig idag så man kan ta de lugnt,

njuta av de riktigt underbara vårväder som är framme idag.

Ska även till skola och fixa lite i med jag inte ska dit mer och så nästan innan studenten.


Fast nu imed jag är uppe så tidigt kan ja ta och träna en stund innan jag hoppar in i duchen och sen beger mig till skolan och fixar.

Det blir nog sittups, orbi trecen och sen ut och gå en runda i eftermiddag. Låter kanon tycker jag :)






Av Rebecca Nilsson - 8 april 2008 12:24

Tänk snart har man haft hälften av sin praktik.

Det är helt sjukt!

Förstår de verkligen inte.

Kommer dock inte vilja lämna de för de känns som man är en i gänget.

Aja det är sånt som händer.


Idag börjar man kl 16.30 och slutar kl 22.30 ca.

Så de lär bli en lång dag, men nu ska ja stycka mina kläder och sånt.


Ska hålla tummarna för mitt älskade malmö, det vill ja lova er alla.

För varje mål ska ja be thess skicka ett sms.

Fast ja jobbar ska jag följa matchen.


Men nu ska jag bege mig !

Ha en kalasbra tisdag!

Pussar


Av Rebecca Nilsson - 8 april 2008 07:26

Tänk jag är redan vaken när jag inte börjar jobba från ikväll. Och jag hoppas på att det blir bättre på jobbet idag än vad det var igår för då var det katastrof. Men nu ska jag i alla fall ut och gå en liten runda. Sen blir det nog film och sen vila middag. Så man orkar jobba till kl 23 ikväll ^^ Men nu har jag inte tid att sitta här och tjata. Motionen kallar :) ha de underbart :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards