Alla inlägg under april 2008

Av Rebecca Nilsson - 7 april 2008 12:52

Nu har jag duschat och fixat mig för jobbet.

Mormor kommer snart på en kopp kaffe och kör mig till jobbet.

Hon är underbar hon!

Älskar verkligen min släkt, nära och kära.


 

Såhär ser jag ut när jag jobbar, riktigt hett ^^

Eller ni håller inte med mig om de? ;)


www.lfv.se för er som inte vet, det är där jag tilbringar mesta delen av min tid nu. Men jag trivs sjukt underbart. Alla människor är så roliga , känns som man redan är en i gänget ^^


Men nu ska jag koka kaffe för mormor kom.

Ha en riktigt underbar dag mina små hjärtan + ni andra!

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 7 april 2008 10:52

Sitter här och tänker på mitt älskade Malmö Redhawks.

Hade malmö vunnit matcherna mot västerås och mora hade de varit klara för elitserien nu. Men nejdå, tror det är deras nerver som spelar de ett ganska så stort spratt.


Imorgon är en avgörande match hemma på Malmö isstadion mot Rögle, hoppas på en vinst, fast är inte så säker på att de kommer bli någon vinst för malmö. De har ju haft en hel del problem mot rögle i de andra matcherna. Fast de är gamalt nu, så nu ska man se framåt och hoppas på det bästa och det är precis vad jag gör och det är en vinst för malmö.


Sen gäller det hur mora - västerås och brynäs - leksan spelar, sen kanske elitserie platsena kanske är klara. Annars hänger allt på torsdagens matcher då malmö möter leksand borta och rögle möter mora hemma.

Så på torsdag kommer de bli en del tårar, atingen glädjetårarna som kommer eller så blir det tårar för att man missat elistserieplatsen.


En sak är i alla fall säker även om malmö nu kanske inte klarar den sista platsen i elitserien så kommer jag älska de lika mycket ändå. De har kämpat på väl och förtjänar en plats i elitserien. Tror de finns en hel del människor här ute  som håller med mig.


Nu har ja faktiskt inte mycket mer vettigt att skriva i min blogg.

Tro det eller ej.


Av Rebecca Nilsson - 7 april 2008 09:23

Har verkligen inte haft någon ork till att skriva i bloggen eller så

plus att ja har haft full rulle och inte varit hemma så mycket.

Spänndera mesta dels av tiden i malmö faktiskt.


Träfa min kusin, shoppa, festat, myst, fikat och tagit det lugnt ^^


Nu har man precis vaknat, ska lägga in bilderna från lördagskvällen både på bilddagboken och på facebook. Sen funderar jag på att titta på film nu, innan jag går ut och går en runda och äter frukost.


Ha det underbart

Pussar



Av Rebecca Nilsson - 1 april 2008 20:18

Sitter nu och snackar skit med folket på msn

och är även inne på mif online och läser om matchen.

Hoppas på en vinst för malmö ikväll mot brynäs.

För då är de svårare för lagen nereifrån i tabellen att ta sig uppåt :)


Thessan har även varit här och snackat :)

Vi har även försökt komma på hur vi ska ha håret på lördag

när vi ska på 20 och 25 års fest hos sara och hennes pojkvän ^^

Ska bli riktigt jävla skoj, är riktigt på hugget för de :)


Av Rebecca Nilsson - 1 april 2008 17:19

Nej nu har jag lagat mat,

snackade precis med Thessan så hon kommer hit en sväng.

Tycker så mkt om henne.

Hur ska jag klara mig i lite mindre än 2 månader utan henne :/

Men de ska nog gå fint.


Så får gå och ta på mig en annan tröja,

för jag ser ut som fan ^^



Av Rebecca Nilsson - 1 april 2008 12:06

Här kommer mitt och Therese samtalsämne igår när jag jobbade.


THESS. säger:

alla vill väl ha sex med en flygvärdinna;D

RebeccaNilsson - säger:

Haha XD

THESS. säger:

hade jag varit kille så hade jag lätt velat det iaf

RebeccaNilsson - säger:

De vet jag inte

RebeccaNilsson - säger:

Haha du är för söt

-

RebeccaNilsson - säger:

Du jag spanar redan på alla de som man ser på sturup ;D

RebeccaNilsson - säger:

Haha

THESS. säger:

man kanske också skulle satsa på det yrket. haha

THESS. säger:

godbitar varje dag. mums...

RebeccaNilsson - säger:

Haha precis ;D

THESS. säger:

du har tur.



Är min lilla sötnos sotis för jag kan spana på alla snggingar som jobbar på sturup + alla de som jobbar på crewn på planen ;D


Men stämmer de att killar vill ha sex med flygvärdinnor? ^^

i wanna know :)



Av Rebecca Nilsson - 1 april 2008 11:10

Usch om man skulle ta och träna lite nu innan man hoppar in i duschen.

Är ändå hemma själv så :)

Då är de ju ingen som kan se när man tränar haha!


Sen efter det får ja ta och tvätta mina jobbkläder :/

Måste ju vara ren och snygg på jobb imorgon :)


Så nu lär ja ha full rulle ett tag,

om ni vill ha tag i mig får ni ringa mig på mobilen.

Fast de är inte säkert jag svarar !

Av Rebecca Nilsson - 1 april 2008 10:30

Jag är helt förvirrad.

Jag vet faktiskt inte varför jag är det.


Har en jävla massa tankar och funderingar som snurrar runder i huvudet.

+ att ja försöker få ut en hel del personer från mitt huvud.

De är uppblåsta idioter som inte är värda min vänskap längre.

Iofs är det inte så lätt att försöka radera bort människor ifrån ens liv som man känt i över 4 år. Men jag lovar jag ska göra mitt bästa :)


En sak är i alla fall säkert, de är att de kan dra åt helvete.

Sen kan de glömma komma med svansen mellan benen och försöka fjäska för mig. För fjäsk är det värsta jag vet, bara så ni vet.


Världen är fan full med idioter tyvärr.



Ovido - Quiz & Flashcards