Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 maj 2008 22:06

Nu ska ja bege mig från datan till sängen.

Fast loggar in på msn på mobilen måste ju få prata med min sötnos.

Måste även ladda batteriet på min digitalkamera för pappa ska ha med den på jobb imorgon och visa håkan på sitt jobb hur vi haft det där nere :)


Och för er som med är nyfikna som läser min blogg kan ni kolla det på www.rebeccanilsson.pixbox.se , lämna gärna en eller annan kommentar för de är alltid lika trevligt :)


Ha de underbart mina älsklingar och sov gott :)

För det ska i alla fall jag göra.

Puss och kram från Rebecca "Becks" Nilsson


Av Rebecca Nilsson - 11 maj 2008 21:32

Skönt är redan hemma eller ah det har jag varit ett tag.

Skulle som sagt inte sluta från kl 22.30 så det var skönt att sluta tidigare.

Fick inte växlat mina pengar idag för forex på flygplatsen hade stängt.

Så får ta det i ystad imorgon,

För jag ska ju ändå till skolan så då äre lugnt.


Imorgon blir det:

-sola

- skolan

- vädra väskan

- Börja packa så smått

- Växla pengarna

- Tvätta bilen

- Plugga


Så min dag imrogon kommer med att bestå av stress.

Skönt att skolan snart är över så man slipper tänka på den skiten :)


Ge mig onsdag nu ffs :)





Av Rebecca Nilsson - 11 maj 2008 09:22

Jag har en enorm panik eller om man ska kalla de ångest..

Vet verkligen inte hur mycket pengar ja ska ta med mig till turkiet.

Har tagit ut 4000kr, de borde räcka tycker man.

Men samtidigt vill man inte ha för lite pengar med sig heller.


Det ända man ska ha pengarna till är lunch, middag, dricka och sen om man skulle handla något där nere. För vi har frukost buffe på hotellet så frukosten behöver man inte tänka på precis.


Men jag tror de pengarna räcker.

Annars får man vara sparsam och de är ja kanske inte värds bäst på men de går om man bara ger sig fan på det :)


Underbart om 3 dagar vid denna tiden sitter man på planet från Malmö airport till Antalaya, sen vidare på en buss till Alanya :)

Det bästa med hela resan är att man slipper mamma och pappa + att jag åker med Emmy, hon betyder väldigt mycket för mig.

Är glad att hon och ja kommit varandra så nära som vi har gjort den sista tiden. Så ser fram emot en vecka i Turkiet med henne :)


Sol, bad, utgång och massa härliga drinka + bilder !



Av Rebecca Nilsson - 11 maj 2008 09:03

Idag kan man verkligen säga att jag var uppe med tuppen.

Har redan fått gjort klart ett skolarbete.

Det börjar ta på dem, har bara 2 arbeten till som ska vara klara.

Fast de är tills på tisdag så där känner jag ingen stress som jag gjorde över svensk arbetet. Men nu är det i alla fall klart.

Ska nog sätta mig och börja skriva om dagen D och även kalla kriget. Så slipper man känna panik imorgon när man kommer hem från skolan.


För man har ju en massa annat som med ska göras. Tvätta alla mina kläder jag ska ha med mig till turkiet, handla solkrämer om jag inte handlar det idag på Malmö airport när jag ändå ska jobba. Sen ska ja lufta min resväska, växla pengarna och massa annat.

Måste nog även dra över mitt rum med dammsugaren och damma lite för här var lite skitigt när man kom hem från Österrike.


Innan jag börjar jobba idag har jag med en del att göra,

- Duscha

- Tvätta

- Köra in och handla strumpbyxor

- Måste stycka min kjol och skjorta

- äta frukost

- samt fixa något ja kan äta till middag ikväll.

- Ska även ringa och väcka Robin vid elva tiden så de får ja inte glömma.


Så man kan ju säga att de är full rulle idag med.

I mitt liv finns de nog inte mycket lugn och ro.

Allt är bara stirr och stress.

Sen jobbar man mellan kl 12-22.30 ikväll så när man kommer hem blir väl inget gjort mer än borsta tänderna och hoppa ner i sängen i med man ska ju till skolan imorgon. Första gången på ca 8 veckor så de känns super skumt ska ja få tala om för er.

Men de ska bli skönt att träffa mina älskade vänner :)


Fast nu har ja inte tid att sitta här och skriva massa

+ jag vet inte vad ja ska skriva om mer idag.


Nu ska ja i alla fall bege mig.

Ha de underbart mina kära läsare.

Kramar från Becks <3


Ovido - Quiz & Flashcards