Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 28 maj 2008 23:15

Sitter just nu i sängen och degar som fan.

Är verkligen långt ifrån trött med.

Tur man har sina räddande änglar både på mobilen och msn :)

Så då klarar ja mig länge, sitter väl uppe till de ska sova eller får se hur ja gör :)


Imorgon ska ja upp tidigt, ska måla staketet ute så får hoppas på att de inte blåser :) Ska även göra fransbrödbullar till min student.

Sen kanske ja hinner med att ligga och steka i solen i ett par timmar med.

Måste vara neger till min student som sagt.

Så får ligga och pressa satan nu. Fast har fått blåsor på benen :(

Tror det är för ja stekte med cocosolja när solen tog som mest.

Kanske borde ta de lugnt med solandet.


Egentligen förstår ja inte varför ja skriver blogg egentligen för den är så ointressant så de är inte klokt.

Fast ni kanske tycker den är intressant att läsa.


Har ni några tips om vad ja kan skrva om i min blogg är ja evigt tacksam om du lämnar en kommentar :) Så kanske ja just skriver om den saken i nästa blogginlägg.




Av Rebecca Nilsson - 28 maj 2008 15:46

Nu har jag dammsugat huset + städat lite.

Han även med och sola i 1 timme och 30 min. Så nu har jag fått lite mer färg som sagt :) Vilket känns kanon bra.

Tävlingen med pappa är ju i full gång som sagt, ja kämpar på för att fortsätta vara brunare än han.

Hoppas på fint väder imorgon med så ja kan steka mig ännu mer då :)


Det vill säga om ja inte får åka och hälsa på robin.

Vilket ja så gärna vill.


Men nu har ja inte tid att sitta här och tjata länge.

Ha en solig onsdagseftermiddag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 28 maj 2008 12:44

Stress om något är min vardag nu.

Pappa ringde precis och sa att de var påväg de som skulle hämta tvn.

För den har slutat fungera och jag satt i morgonrocken så snacka om att jag flög ner där nere och på med andra kläder.


Nu sitte jag ju här och skriver en och annan rad.

Antar de kommer snart!

Efter det tänkte ja lägga mig i solen en stund och öka på min solbränna och efter det ska ja städa hela huset.

Snacka om att jag får städa i rallyfart. Men de skiter jag i ett stort stycke faktiskt :)


Ska i alla fall gå ner och få i mig något att äta innan min mage slutar vara hungrig för de är ju inte heller bra :)


Ha de underbart :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 28 maj 2008 11:09

Har precis vaknat vilket känns super skönt :)

Det är liksom inte allt för ofta jag sover länge och det vet mina nära och kära. Som sagt jag brukar vara uppe vid åtta annars så 3 timmars längre sömn var verkligen inte fel.


Mamma hade dock skrivit en lapp till mig vad ja ska göra idag.

- Städa hela huset

- tvätta och vika tvätt + städa min gaderob

- baka bullar


Får se när ja orkar ta mig i kragen att göra det.

Vill ju inte att mamma ska stressa sönder sig själv när det är min student liksom. Därför får ja hjälpa till.

Mamma tyckte dock inte det var läge att åka till Ulricehamn nu när man har så mycket att göra. fast hon förstår dock inte vad ja vill.

Hon sa i alla fall att ja fick åka så mycket jag ville efter min student och då skulle hon inte stoppa mig. Fast de värsta är jag vill åka nu :(

Så ja ska ta mig ett snack med henne idag och jag ska försöka göra så mycket jag kan innan jag åker så fall så hon får de ur världen.


Kanske borde tänka på refrengen och gå från datan.

Ha en underbar onsdag !

Pussar <3




Ovido - Quiz & Flashcards