Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 maj 2008 23:50

Nu är de fan nog orkar inte vara uppe länge

+ att jag börjar bli cp trött.

känner att ja kommer somna så fort jag kommer lägga mig i sängen.

Vilket känns bra för då slipper man ligga och tänka på så mycket.


Saknar dig så sjukt mycket sötnos!

Hoppas vi ses snart, annars går jag verkligen under.

Din närhet och värme får en alltid så glad!


All i can think about is you baby <3

Av Rebecca Nilsson - 23 maj 2008 23:00

Så nu är det fredagkväll.

Känns skumt och vara hemma i sverige.


Har nästan precis kommit hem från jobbet, skönt att man får sluta tidigare än man ska :) Så nu är alla papper och allt inlämnat så man kan få lönen och allt de där!

Sitter och tittar på james bond och äter lite mat.

är svinet hungrig men börjar bli mätt nu.


Är nog världens lyckligaste nu,

har fått en ny data :) Och då kan man inte vara gladare!


Kanske borde sova snart, men är dock inte trött

+ att den jävla katten smet ut så får vänta tills hon kommer in.


Har ju en del att göra imorgon som sagt,

ska tvätta min bil både inuti och utanpå, ut och gå en lång runda på ca 1 mil sen ska ja även sola och sen även och fixa mina nyckelben.


Men nu ska ja fortsätta med att titta på film :)



Av Rebecca Nilsson - 23 maj 2008 07:06

Nej ja kanske borde gå och göra mig gjordning.

Ska vara hos tandläkaren klockan åtta och som sagt ja sitter i bara hotpants vid tvn och äter kräm hah :)


Måste ju duscha, klä på mig och borsta tänderna.

och allt det ska jag göra på mindre än 20 min :)

Men de hinner ja säkert skit bra, ellr inte ska försöka göra de så snabbt ja kan och sen hoppas på det bästa :)


Men ni får ha en underbar fredag :)


Av Rebecca Nilsson - 23 maj 2008 06:49

Nu är jag hemma från turkiet efter en riktigt underbar vecka :)

Vill verkligen inte vara hemma, vill tillbaka :(


Sol. bad, strand, festa, shoppa, träffat massa folk så kan man förkorta förklaringen om den veckan i turkiet.

En sak ja har kommit på nu med tiden är de äldre turkarna som är helt förälskade i blondiner. Själv höll ja på att bli galen, fick ca 8 rosor , hade till och med en med mig hem haha ^^


Ja har som sagt värdens mest otur, jag skulle gå på toa när vi satt vid en coctail bar vid robin hood och drack lite, jo som sagt och ja ville inte låsa dörren för ja var rädd den skulle gå i baklås så ja inte kom ut. Men när ja väl ska gå ut från toaletten jo vad tror ni hänt? Toalettdörren hade gått i baklås bara jag hade stängt igen den.

Snacka om att mina vänner skrattade åt mig + den turken som jobba på coctailbaren.


Jag har en jävla massa bilder på min kamera som ja ska lägga in senare idag,

så kommer lägga in några här på bloggen sen kommer resten in på bilddagboken och pixbox.

Så ni får bege er dit om ni ska titta på bilderna :)

Själv har jag bara ca 700 bilder på en vecka, dock är nästan alla bilder sen vi var ute och festade ^^ Vilket min mamma hade jävligt roligt åt ^^

Då kollade hon klockan och höll koll på så man inte var ute allt för länge ;D

Som sagt, mammor är som mammor är :)

Men jag älskar lika väl min mamma ändå <3


Jag vill tillbakatill turkiet, så jag beger mig nog dit i augusti eller september igen för då har man tjänat massa pengar.

Fast de är ju bara om man får ledigt från jobbet, eller om man får sluta tidigare än man tänkt sig.

Så ja får tänka över vad jag vill :)




Ovido - Quiz & Flashcards