Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 21:13

Så nu är ja tillbaka vid datan igen.


Linn kom ner en sväng till mig, så vi satt i uterummet och snackade lite skit. Vilket alltid är lika trevligt. Kanske magaluf i slutet av augusti:) Fast får kolla med ekonomin och allt de där med.


Har precis bäddat i sängen för Emmy.

Men innan hon kommer hit ska ja faktiskt ha duschat.

För ja orkar verkligen inte göra de inatt vid 4a tiden, eller när man nu skulle gjort det för pappa kör oss redan kl halv 5 på morgonen.


Hoppas verkigen att jag har fått med mig allt de väsentliga.

Annars är de fan kris.

Men de lyckas ju alltid bli något som man glömt, men än så länge vet jag inte vad det är. De enda som ska ner i min väska imorgon är mitt smink för resten ligger i väskan.


Skriver kanske någon gång under veckan jag är där nere,

men inte för jag tror det.

Hoppas ni med får en riktigt underbar vecka hemma i sverige.

Lovar att jag kan sola och bada samt även ta mig några drinkar för er med :)


Hoppas på att ni mina trogna bloggläsare kommer stanna kvar tills jag kommer hem. Då får ni ju reda på allt skoj som hänt under veckan där nere.

Slår vad om massa galet kommer hända, speciellt när de bara är jag och Emmy haha :) Och som sagt jag säger inget mer än olyckan :)


Ha de underbart :)

Puss och bamsekramar från Rebecca "Becks" Nilsson


Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 19:34

Varför ska tiden gå så sakta när man längtar efter något? :/

Tycker den kan ticka på fort som fan så det är dags att gå och lägga sig :)

Och vakna upp och dra sig mot Malmö airport och sen vidare till turkiet!


I brist på annat nu kan ja rensa min plåbok/börs.

För ska ju inte ha med mig kortet eller så med ner så de är onödigt de ligger där + är rädd att göra av med det!

+ där är massa annan skit som man inte behöver ha med sig.


Hoppas på en riktigt underbar vecka nu med massa sol, drinkar, trams och massa trevliga utekvällar :)


Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 16:36

Är hemma nu igen, har dock varit de ett tag.

Håller på att packa det sista.

Ska även lägga in den musiken ja ladda hem innan idag :)


Åter till packandet.

Pusssar

Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 10:58

När ja sitter i bilen påväg till skolan jo då hör ja mobilen ringa.

Tack johanna för du ringde.

Hon sa att vi inte hade någon religion iheller.


Vilket betyder att jag inte börjar från halv ett.

Så nu har man mer tid på sig att vara hemma och fixa inför resan vilket ja tyckte var väligt bra.


Men nu ska ja äta lite,

fast har ingen aning om vad man ska göra.

Så de blir väl mackaronsallad eller nått.

Sen tar jag med mig vindruvor till skolan som man kan ha och smaska på ;D



Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 10:02

Usch nu är det dags att bege sig till skolan.

Orkar inte ta bussen så jag kör ^^

Lite bekväm får man lov att vara ibland tycker jag!


Men nu får ja ta och bege mig om ja ska komma i tid till skolan.

Tar ju ändå 20 min in, sen hitta parkering är ju inte de lättaste men de skiter jag i.


Skriver nog en och annan rad till ikväll :)

De blir mitt sista blogg inlägg för en vecka framåt.

Men sen är ja tillbaka med mitt bloggande som vanligt och ja hoppas att ja inte kommer tappa allt för många läsare :)


Ha en riktigt underbar tisdag, för de ska jag ha :)

Puss och bamsekram från Rebecca "Becks" Nilsson

Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 09:46

Läste Therese blogg för ett tag sen om www.forever21.com.

Håller helt klart med henne.


De hade sjukt mycket snygga och söta kläder.

Ska lätt ta och beställa där ifrån nu pengarna trillar in på kontot igen :)

De hade liksom allt, klänningar, shorts, tunikor, skor, acessoarer m.m


Och nu till sommaren behöver man ha massa sånt fint.

Så den sidan passade mig perfekt.

Här nedan kommer några klänningar som ja ska införskaffa mig.

Den klänningen i mitten gillad jag allra mest.



Av Rebecca Nilsson - 13 maj 2008 07:22

Få fan spel snart.

jag ska vakna så jävla tidigt varje dag när man börjar sent :(

Skulle egentligen ha börjat kl 9.40, men den lektionen har vi avslutat eller i alla fall vi turistare för vi har fått vårt betyg i det.

Så de känns skönt att veta.


Men nu har jag ju all tid i världen på mig att skriva klart historian för de kunde jag ju inte göra igår för min data cp som fan.

Skrev ca 1 a4 sida, sen dog hela datan och tror ni ja hade sparat det. NEEJDÅ! Så lite spel fick man där.

Så nu ska ja fan ta och spara mellan jämna mellanrum.


På tal om annat är vädert riktigt kanon idag med :)

Så det känns super skönt att vakna till , det är faktiskt bud på att ta mig en promenad så här på morgonkvisten.

Fast först ska ja skriva historian och lägga in all musik på min ipod.

För den måste ja ha laddad med massa musik.


Och en sak till: Imorgon vid denna tiden sitter man på ett plan påväg ner till Turkiet. Helt sjukt underbart :) Ska bli så skönt komma bort, för jag kände att jag redan var less på skolan igår och då är de fan illa.


Så idag blir det skolan, packa ner det sista, dammsuga rummet, bädda sängen till Emmy, sen kommer nog farmor och hennes man idag och säger hejdå till en innan manåker iväg.

Alltså kommer min dag idag vara lika hektisk som den igår.

Fast ja tar de i min tackt så får de ta den tiden det tar, för tid har man ju gått om eller vad man nu ska säga.


Ha en underbar tisdag :)

Puss & Bamsekramar från Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards