Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 29 maj 2008 11:44

Så nu har jag hoppat i bikinin.

Ska ta och bege mig ut och måla nu först så ja får de klart.

Efter det blir det bakning.


Sen får ja se vad mer som ska göras.

Hoppas på att de inte är allt för mycket till som ska göras :)

Blir väl så att jag får laga middagen ikväll, i med jag är hemma så kanske de är lika bra :)


Men nu ska ja smörja in mig med cocosolja och gå ut :)

Finns på mobilen om ni vill mig något, dock är de bara mina nära och kära som har det! Tur är kanske det.


Baby, jag saknar dig enormt mycket :( <


Ha en solig och underbar torsdag :)

Pussar <3 

Av Rebecca Nilsson - 29 maj 2008 09:49

Ännu en dag jag är uppe med tuppen.

Vill ju kunna sova länge, eller bara ligga ner burrad under mitt älskade täcke och mysa :)

Fast nejdå, eller jo ja la och drog mig i sängen i ca 1 timme idag.

Så får vila middag när ja ligger och solar :)


Solen skiner ju ännu en dag och då får man inte missa att ligga och sola :)

Själv funderar jag på att handla ny bikini för den jag har är lite sönder sliten efter 1 sommar och mycket bad.

Har hittat en fin på gina tricot så får se om ja tar mig dit en dag och handlar den :)


Men innan jag ska sola måste jag måla lite på baksidan,

mamma har ju verkligen fått spel.

Allt ska vara tipp topp hemma nu när vi ska ha studenten hemma i trädgården. Nya blommor, tvättade fönster, ny målat, nya trädgårdsmöbler m.m ja nu förstår.

En sån liten petig mamma som sagt.

Hoppas ja inte blir så när jag blir äldre som sagt :)

Fast många säger att ja och mamma är lika i sättet redan nu så ja.


Sen ska ja även baka över 100st fransbrödbullar. JIPPI eller inte.

Fast jag måste hjälpa min älskade mamma så hon inte går in i väggen eller nått sånt.

Ovido - Quiz & Flashcards