Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Too bad for you, when you didn’t know what to do

Av Rebecca Nilsson - 14 december 2009 22:37

Egentligen borde jag sova nu vid deta laget, ska till gymmet vid kl 8 imorgon tänkte jag. Dock tänkte jag köra längre pass än vad jag brukar. Vilket kan vara bra med tanke på att jag inte kan träna så mycket denna veckan vilket är enormt tråkigt.

Fick till och med förlängt pass imorgon istället för att börja kl 21.30, så börjar jag 14.30 och slutar inte från kl 1.30 om jag har tur och är planet försenat måste jag tyvärr stanna kvar tills det har gått.


Tror dock att jag får börja med att sova middag efter jag har duschat och sådär efter gymmet om jag ska orka med dagen/natten imorgon känner jag. 


Men ska läsa någon blogg nu efter, sen blir det krypa ner i sängen. Dock kommer jag inte somna på ett tag eftersom jag inte alls är trött :/


Här är jag 6mån gammal!

 
 
Be

Be

15 december 2009 16:43

hehe naw så söt bild

http://www.onelittleword.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards