Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Förlåt mig så mycket

Av Rebecca Nilsson - 21 december 2009 11:26

Har verkligen inte haft tid för bloggen i helgen tråkigt nog. I lördags skulle jag jobbat 19.30-01 och sen 5.30-10 på söndagen men det slutade med att jag fick jobba 19.30-10 eftersom landningsvärdena på landningsbanan på sturup var för dåligt så vi fick boka om passagerare, bussa några till köpenhamn och sen gick en ruta sönder på ett plan som skull till Erbil och Bagdad, så fick hjälpa till att bussa passagerarna till hotell. Slutade med att jag fick 20 min sömn på soffan innnan det var dags att börja igen.


Sen när jag kom hem igår åkte jag med familjen och farfar till Burlövs Center och julhandlade och sen blev det ganska så lugnt med familjen. Jag kämpade på att hålla mig vaken eftersom jag hade varit vaken i 38 timmar innan jag somnade igår. Ville inte lägga mig för tidigt eftersom jag inte ville vakna mitt i natten helt klarvaken. Men det slutade med att jag somnade kl 21 igår och jag vaknade kl 9 nu imorse.


Har inte gjort så mycket sen jag vaknade, har ätit frukost, klätt på mig, pappa kom hem med två stora ålar som jag fixade lite med, nu har jag precis styrkt nya gardiner som ska upp i mitt rum, tänkte även byta färgen på min stjärna som hänger i fönstret. Så idag blir det massa små saker som ska fixas, här ska ju vara rent och snyggt när vi ska ha julafton på torsdag.


Måste även sätta mig och fixa med mina föräldrar julklapp, dem är världa det allra bästa :)


 
 
Emmelist

Emmelist

21 december 2009 12:34

ja igår gjorde vi ruskigt gott julgodis..så bläddra ner några inlägg så hittar du dom. polkagristryffel!!! delikatess!

http://Www.emmelist.blogg.se

 
Emmelist

Emmelist

21 december 2009 13:41

tycker jag verkligen att du ska :D

ta och joina min dagens blogg tävling nu! :D

http://Www.emmelist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards