Alla inlägg under maj 2008

Av Rebecca Nilsson - 26 maj 2008 20:36

Nu har ja kopplat in datan :)

Så nu funkar allt utom internet på den dock kommer de snart med fungera som sagt :)

På tal om det, pappa sa det var en 19tums data men när vi kom till posten och hämtade ut den så var det en 22 tums skärm med hdmi och hela köret så nu kan ja titta på tv och allt där :)

Känns super bra, är världens lyckligaste.


Så nu sitter jag och för över musiken från min laptop till den nya stationära.

Kommer nog även lägga över en del bilder.

Tror nästan på ja kommer lägga in alla bilderna för ja kommer säker vela ha någon av de sen i tiden. Och vill ja nu inte ha de kan ja ju ta bort de :)

Så de är inga problem.


Nej om man skulle fortsätta med att lägga över bilderna + musiken sen samt skicka sms med min sötnos.

Ska ju boka biljett imorgon med till Ulricehamn, kommer nog stanna där tills på söndag om allt går för sig som sagt :)


Du finns i mina tankar hela tiden baby <3


Av Rebecca Nilsson - 26 maj 2008 15:36

Är nu hemma igen,

har dock varit det ett tag :)

Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan köra till posten och hämta min data skärm och även högtalarna. så förmodligen kommer jag att sätta upp den ikväll med :)

Måste ju föra över en hel del från denna datan till den som sagt,

all musik och lite av mina bilder, spec de från österrike och turkiet samt några egoilder med :)

Dock tar ja bara de bilderna på mig själv som är bra,

sen så ska jag ju tömma min laptop för den ska ja inte ha längre utan den ska vi lämna tillbaka. Dock gör de mig inget för den suger äckligt mycket + det är gammal så den kan gå på gatan i kina.


Känner mig som ett barn på nytt fast ja inte är så gammal än haha :)

Så nu har ja inte tid att sitta här mer :)

Utan ska gå ner där nere och vänta som ett djur som vill komma ut när pappa kommer hem haha xD


Ni får ha en underbar måndakväll :)

Pusssar <3


Av Rebecca Nilsson - 26 maj 2008 11:16

Fan va skönt nu är ja klar med den läxan :)


Så nu ska ja bege mig in i duschen och efter det ska jag köra in till byn och sola måste ju bli brun :) Känner mig som värsta blekfisen som sagt :(

Det känns faktiskt som solbrännan håller på att försvinna, men det hoppas jag inte på. Därför ja ska pressa i solarium :)


Men nu tänker ja gå ifrån datan för ett tag i alla fall,

ska ju duscha, sola och sen till skolan, men innan jag ska till skolan ska jag ringa till Robin ;D


Men ha de underbart :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 26 maj 2008 09:49

Usch känns som ja inte kommer någonstans :(

Men måste lägga manken till nu så jag blir klar någon gång :)


+ jag la in några få enstaka bilder på bilddagboken med.

har verkligen inte orken till att lägga in fler där.

Ska ju lägga in fler på pixbox med.

Men jag lovar er alla det kommer med tiden det kan jag lova :)


Ha det underbart :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 26 maj 2008 09:31

Nu är jag vaken eller rättare de har jag varit ett bra tag nu som sagt :)

Har tittat på film och ätit frukost.

Nu sitter jag här vid datan och fixar med musik och skriver lite arbeten.

Fick ju skriva om en del för de var borta :/


Känns skönt att man inte börjar från kl 13 idag :)

Så man hinner med lite saker här hemma innan man ska bege sig iväg :)

Innan ja drar till skolan tänkte jag bege mig och sola i 20 min och efter det tänkte jag handla lite. Ska även dra över med dammsugaren här hemma

+ jag ska slå robin en pling, men dock vet jag inte när han går upp ^^


Och på tal om annat vädert suger fett mycket :(

Vill ha sol och värme inte något jävla regn, men det var tort ute så det behövdes regn.


Ne nu får ja återgå till pluggandet.

Sista läxan kan inte bli bättre.

Och på onsdag ska våra betyg vara satt :)

Pirrar lite i magen som sagt!


Ha en underbar måndag :)

Puss och bamsekram från Rebecca "Becks" Nilsson


Av Rebecca Nilsson - 25 maj 2008 18:40

Nu känner ja mig sjukt duktig.

Har lagt in över 200 bilder sen resan i turkiet men slår vad om att ja kommer lägga till många fler bilder.

För jag har ju bara mina egna än sålänge ;D


Så glöm inte kolla mina bilder nu :)


Turkiet/alanya 14-21 maj <3

Av Rebecca Nilsson - 25 maj 2008 17:52

Har varit seg på att blogg även idag,

antar de är för jag har haft full rulle sen jag vaknade imorse.


Dagen började med att jag städa och tvätta bilen, efter det började jag städa rummet och städa även lite där nere. Gjorde mig gjordning och begav mig vidare till en som skulle fixa rätt mina nyckelben.

Snacka om en hemsk smärta, när hon tryckte mig på bröstet började jag skratta för det kittlades inte lite.

Men nu är ja tyvärr helt öm där :(

Vet inte vad ja ska ta mig till som sagt, räcker ja rör armen eller nått så känner jag det i bröstet. Fast nu ska ja inte kvida.

Jag ska visa att ja är en viking :)


Sitter och håller på att lägga upp massa bilder sen turkiet/alanya nu på www.rebeccanilsson.pixbox.se för er som är intresserad av att veta hur veckan där nere var :) Kommer dock en hel del bilder till in där, fast orken till att lägga in alla har ja inte.

Från turkiet resan finns ca 1000 bilder haha :)

Så ni lär få se ett och annat ;D


Vad händer ikväll? :(

Själv är ja sugen på att ut och gå en runda.

Men tyvärr finns de ingen som vill ut och gå med mig och ja verkligen hatar att gå själv för då har man ingen att snacka skit med :)


Imorgon innan skolan ska ja träna lite.

Måste verkligen få bort all skit man ätit nu de senaste tiden + allt de man har druckit. Ska även sola lite med, måste ju ha färg på mig när vi har supemiddagen på tisdag i skolan ;D

Jag ska köra dit, hör av er om ni vill åka med mig in där :)


Ha de underbart älskligar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 24 maj 2008 19:52

Idag har jag varit ganska så seg.

Har verkligen inte haft tid att sitta vid datan och inget av de ja hade tänkt göra idag blev gjort. Så får ta det imorgon istället.

Fast ska dock till farmor kl 13 och fira morsdag.


Men innan det ska ja nog hinna tvätta bilen och även städa den, köra till helen så hon drar rätt mitt nyckelben + köra till ystad med pappa och hämta en ny tv.


Är helt lycklig, har fått ny data nu, men dock har allt inte kommit än :(

Min data skärm på 19 tum och även ljudet.

Kan till och med titta på tv på den, för där är fjärkontroll och allt till :)

Känns som ja är den lyckligaste personen på jorden nu :)

En värsting data ;D Me like!

Fast nu är det nog pratat om det. Vill bara att alla delarna ska komma så ja kan lägga över musiken från min laptop :)

För utan musik klarar jag mig fan inte, tror de är många som känner lika dant faktiskt.


Men har dock lovat mamma och pappa nu för att jag fick en ny data att jag skulle hålla rent och fint på mitt rum.

För ja är bäst på att slänga kläder på golvet + även ta upp massa glas som jag har vatten i.

Har dock ångest över hur ja ska ha datan, för skrivbordet kan inte stå där det är idag och jag måste ju ha skrivbordet så ja ser dataskärmen från sängen så ja kan titta på film :) Men de problemen får ja väl lösa med tiden som sagt. Vet ju inte när de sista kommer heller!



Ovido - Quiz & Flashcards