Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl 14.15 sådär lagom panik slagen eftersom jag sovit bort mer än halva dagen.

Så jag lär ha ett rent helvete att somna ikväll, så jag vet inte riktigt om det var värt att sova dom där 4 timmarn. Men jag kan i alla fall fortsätta med filmen, för den är ju trotts allt 2 timmar lång så har jag något att göra för stunden.


Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.


Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. Lyckades inte övertala henne, för jag brukar alltid kunna det annars. Får försöka prata med henne om det.

Så de ringde från jobbet igår och fråga om jag kunde jobba inatt/imorse, Gick upp sådär vid lite över 2 inatt och inte nog med det så hade jag ett rent helvete igår när jag skulle försöka somna.

Tror att alla sena kvällar eller enormt tidiga morrnar börja sätta spåren i min dygnsrytm.


Men nu är mjukisdressen på, täcket har jag virat in mig i och nu tänkte jag lägga mig och kolla på New Moon, vet dock inte hur mycket jag kommer se av filmen men det skiter jag i för jag kan ju alltid se fortsättningen ikväll

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards