Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum.

Sen ska vi köra hem till mig, blir väl snacka skit om allt och inget, spela wii och ha allmänt trevligt som vi två alltid kan ha. Vem vet, vi kanske tar oss en promenad i snön med.


Men nu ska jag göra mig iordning, ska vara hos Nathalie om 40 min

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:29

Sådär snön flyger så fint ner på marken, dock är jag inte alls intresserad av mer snö. Vill mer ha våren och slippa alla varma och tunga kläder, blev så sugen på att handla en massa vårkläder när jag satt och kollade runder igår på massa sidor på nätet.

Hittade även en och annan snygg bikini, skor och väskor, ska se om jag hittar någon snygg kappa med :)

Tur att det är löning på måndag, har lite smått jag ska handla innan jag åker till Sundsvall om 12 dagar. Ska bli skönt med lite miljö ombyte för en vecka.




  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards