Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället.

blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan.

Kanske ska ja blogg.se en chans till trotts allt, dock har jag glömt allt det där med stilmallar och kodmallar men det kommer väl igen bara jag ger det lite tid.


Så från och med nu får ni läsa min blogg på www.rebeccanilsson.blogg.se istället för denna :)

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg.

Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus).

Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men tyvärr måste man ha sådana dagar också.


Men innan jag gör något annat ska jag ställa i köket och fixa lite jag kan ha till frukost. Har dock ingen aning om vad jag är sugen på, men det blir väl mackor eller yoggi.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards