Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2010 23:40

Eftersom jag varken är trött eller har något att göra,

så tänkte jag bege mig ner i sängen och läsa min twilight bok och hoppas på att jag ska bli trött så jag kan somna någong gång.


Jag har ju trotts allt en hel del jag ska göra imorgon, ska ut och gå en runda, vara med Thessyy, handla med mamma och sen familjemys på kvällen. Blir taco till middag och sen ska jag även försöka komma ner i tid eftersom jag ska jobba 5.30-18 på söndagen.


Men ni får sova så gott sötnosar :)

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2010 23:25

  

Bilden tagen i juni 2009!

Stranden vid Ystad är så jäävla nice


Sitter just nu och tittar igenom alla mina bilder och sorterar in dem i mappar från varje år istället för att alla ska ligga blandade.

Blir ju mycket lättare att hitta bilderna när man får ordning och reda på det.


Kom in och kollade på bilderna från i sommaren, fy fan vad jag vill ha sol och värme igen. Solbrända ben, njuta av solen och värmen, ett och annat dopp i havet och även alla äventyr man är ute på underkvällarna.

Så ge mig sommaren 2010 nu :)


Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2010 10:20

Sitter just nu och dricker ett glas nyponsoppa, riktigt gott faktiskt även om jag levde på det för typ lite mer än ett år sen. Tänkte snart klä på mig, titta på film och ringa till farfar och höra med han om hans internet funkar än.


Jag blir galen av att göra ingenting, har till och med börjat bli seg när det gäller att gå upp. Innan vaknade jag av mig själv vid 7 tiden och nu vaknar jag kl 9 men vill knappt gå upp då ens. Helt skumt, men tror det är för jag inte har jobbat så många morgonpass nu på ett tag.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards