Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2010 13:05

Så uniformen är struken, jag är nyduschad och nyrakad. Ska äta  lite lunch nu innan jag beger mig till jobbet. Skönt när det bara är 5 timmars pass man jobbar + att det är storhelg så är det ännu bättre.


Fast nu tänkte jag ta och linda in mitt knä, eftersom jag går så mycket på jobbet och knäet svullnar som bara den av det. Tänkte följa med upp på träningen imorgon, men dock blir det ingen träning utan ska bara prata med tränarna och kolla på lite. Hoppas att mitt knä bli bra snart. Vill ju komma igång med hårdträningen nu innan utomhus träningen börjar. Vill ju vara på topp när det är dags för serien :)


  

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2010 11:50


Gott nytt år allihop!

Ta hand om era när och kära!  

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2010 11:44

Jag kan verkligen inte förstå att det är 2010 nu, vart tog 2009 vägen? Jag slår vad om att även detta år kommer rinna iväg. Har ju redan en hel del planer för året. Dock bara några små få :)


- Sthlm en vecka

- Resa utomlands 1v med mamma, mormor och gammelmormor

- Resa utomlands med emmy 2 veckor


Sen kommer där alltid hända en massa andra små saker under året. Är sugen på Tylösand och Öland i sommar + en kryssning hade inte suttit fel heller. Men jag får se vad 2010 har att erbjuda.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards