Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2010 06:28

Sådär nu är man åter på Malmö Airport, har precis checkat in lite passagerare till Teneriffa och nu håller jag på med prag incheckningen. Känner att mina mage kallar efter frukost, men dock blir det inte från senare eftersom jag ska checka in till Ras al khaimah (Förenade arabemiraten) som går 9.50

Men jag hoppas på att jag hinner få i mig lite frukost mellan pragen och Ras al khaimah inchekningen.


Ska vara här hela dagen, vilket känns sisådär. Hade varit skönt och vara hemma med familjen eftersom jag alltid jobbar på helgerna, men samtidigt måste jag jobba och få in en massa pengar till räkningar och kommande resorna.

Finns ju en del människor som säger att pengar inte är allt, men vafan gör man om man inte har pengar, man kan ju inte göra något för allt kostar ju.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards