Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 12 januari 2010 22:02

Nu är denna dagen snart över och jag har verkligen gjort ingenting idag tycker jag. Men sånna dagar är rätt så sköna dem med.


Egentligen borde jag sova, med tanke på att jag ska upp ca 3.40 Dock slutar jag redan kl 10, vilket är riktigt skönt. Där efter blir det hem till Elin och ha en wii dag tillsammans med henne innan hon åker till Norge/Geilo på lördag.

Men det värsta är att jag är inte trött för fem ören, så förstår inte hur jag ska klara av att somna.

Får väl lägga mig i sängen, stänga av ljudet på mobilen och sen läsa en bra bok eller något i den där stilen.



såhär ser jag ut när jag jobbar, kanske inte världens snygging.

Men vafan

Av Rebecca Nilsson - 12 januari 2010 21:44

Vad tycker ni om den snygga vasen? :)

  

Blommorna jag fixade till pappa


Middagen blev taco

  

Efterrätten blev hemma gjord pannacotta med färska hallon, med lite chocklad och småhjärtan som man brukar ha till glass.     

Av Rebecca Nilsson - 12 januari 2010 15:23

Snön vräker ner från himlen, vilket är mysigt men dock är jag less på snön nu.ag vill ha vår så man kan springa runder i mindre kläder och slippa den tjocka parkasen, mössan och vinterskorna.


Så jag går och hoppas på att snön försvinner lika snabbt som den kommer. Någon mer än jag som är trött på vintern?


Bilderna är från hösten/vintern 2009  

Av Rebecca Nilsson - 12 januari 2010 12:59

Så nu är man hemma igen, buketten till pappa blev riktigt fin. Tio röda rosor och lite annat i den, får se om jag får till en fin bild såfall får ni se den senare ikväll.


Just nu håller jag på att göra pannacotta till efterrätt ikväll, är ju pappas födelsedag dock blir han bara 42år så det är egentligen inget speciellt att fira. Men jag kände för att göra det där lilla extra ikväll, ibland har jag mina ljusa stunder :)

Av Rebecca Nilsson - 12 januari 2010 11:01

Gud vad jag har varit usel på att skriva här har jag kommit på. Men samtidigt har jag kommit på att det finns bättre saker än att bara sitta vid datan.

Iofs ligger inte problemet där denna gången, utan nu är det för att jag inte har haft tid för min blogg pågrund av allt jobbande.


Men nu har jag två lugna veckor framför mig om man utesluter sjukhus besök och arbetsförmedlingen.


Nu ska jag i alla fall snart hoppa in i duschen, men först tänkte jag slänga in min uniform i tvättmaskinen för jag har fått saltfläckar på dem och det är inte så snyggt. Sen blir det in och handla lite tills ikväll, min älskade pappa fyller ju år idag så ska festa till det ordentligt, vilket jag får sota för en annan dag.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards