Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 16 januari 2010 20:14

Har precis tänt en massa stearinljus i mitt rum, tänkte snart starta en film och krypa ner i sängen. Eftersom det inte finns så mycket annat att göra ikväll så kan man lika gärna mysa till en bra film.

Jag ska ju trotts allt upp klockan 3.45 inatt, men sen är jag ledig mån-tis vilket är skönt.


Blir att vara med Nathalie på måndag, sen får man se vad som mer händer. Blir väl ut och gå en och annan runda och sen lär jag väl spela wii i någon timme. Ska ju till ortopeden med min fot och mitt knä på tisdag kom jag på, hoppas få reda på vad det kan vara med det. Dock är jag rädd att det blir operationer igen.

Men jag vill ju bli återställd så jag kan ge allt på träningen som vanligt.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards