Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Rebecca Nilsson - 2 januari 2010 21:38

Så då är man på jobbet igen, har precis checkat in passagerare till Katowice och ska snart börja med Erbil/bagdad. Så slutar kl 1 inatt och börjar 5.30 imorgon bitti igen. Så inatt blir det inte mycket sömn men det behövs inte, är ju så pass ung.


Men nu får jag återgå till arbetet! 

Av Rebecca Nilsson - 2 januari 2010 10:05

Eftersom jag hade så enormt tråkigt igår gick jag och la mig redan kl 22, vilket inte var så skoj. Vaknade kl 7.20 imorse, helt klar vaken tråkigt nog.


Sen jag vakna har jag hunnit med frukost, storstäda min gaderob och kastat lite. Fick även en låda till som jag kan ha mina kläder i eftersom jag har en jäävla massa. Mamma har förbjudit mig att handla, men jag kan inte låta bli vårkläderna :)


Ska snart bege mig ner och äta frukost, duscha och ta det lugnt innan jag ska köra till Vollsjö, har ju träning där idag men eftersom jag är skadad får jag inte träna + är det ledbandet som fått sig en rejäl smäll lär jag få hålla mig ifrån träningen för några månader vilket jag inte alls hoppas på. Så tänkte följa med tjejerna från sjöbo upp ändå, måste ju visa mig där ändå + tänkte prata lite med tränarna och ska även hämta mina målvaktshandskar som de fick ha kvar på turneringen i sändags eftersom jag åkte hem.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards